Πάει κι αυτό το σκ...

Posted by next_day | Posted in | Posted on 10:47 μ.μ.



Χθες δεν έκανα τίποτα απολύτως. Έλιωσα στον καναπέ, έχει κάνει μια τρύπα ΝΑ με το συμπάθειο!
Το είχα ανάγκη...Τόσο πολύ που βαρέθηκα..Αλλά βαρέθηκα τόσο πολύ που βαρέθηκα να βαριέμαι!
Καναπές, κρεββάτι και τούμπαλιν ήταν οι διαδρομές που έκανα!

Σήμερα το μενού είχε χαλαρό διαβασματάκι το πρωί...Αλλά δεν τελικά!Προτίμησα να χαζολογήσω στο ιντερνετ..και τί κατάλαβα θα μου πείς;;Τίποτα αγαπητέ αναγνώστη!

Ήρθε και το μεσημέρι και ήρθε και η ώρα του φαγητού!
Ωραιότατα!
Η μεγάλη ερώτηση της μέρας.. Τί τρώμε???? Να είναι η καλά η καλή μανούλα που το σκέφτηκε το άμοιρο το παιδί της κα του είχε φτιάξει μπιφτεκάκια.. Ίσως βέβαια και να σκέφτηκε και το κακόμοιρο το σπιτάκι..Σου λέει η γυναίκα ακόμα δεν κλείσαμε χρόνο να του βάλουμε φωτιά? Αμαρτία..Κι επειδή ως οικογένεια είμαστε θρήσκοι, της εκκλησίας και τα λοιπά (μην μασάτε, στους έξω αυτά λέμε!) αμαρτία να διαπράξουμε αμαρτία, ας μαγειρέψω στο παιδί. Εξάλλου ως γνωστό εγώ και η κουζίνα βρισκόμαστε σε μια αιώνια διαμάχη.. οπότε δεν την πλησιάζω και  είμαστε και οι 2 ευτυχισμένες..

Αφού λοιπόν ντερλίκωσα 2 μπιφτεκάκια ήπια και μια coca cola light διότι έχουμε κι ένα κορμί χέλι να διατηρήσουμε, περπάτησα αργά αργά προς το μπάνιο..
Άλλη μάχη εκεί..
Άντε να πλύνεις την χαίτη, άντε να πλύνεις το κορμί (εκτός απο χέλι είναι και δύμετρο!!), άντε να βγείς και άντε να χτενιστείς!

Σενιαρίστικα λοιπό, έτρεχα σαν τρελή να βρώ βενζίνη για το Μποζάκι και μετά ανέβηκα στις Υάδες!
Γέλιο άφθονο με τις φιλεναδίτσες, περάσαμε περίπου 4 ώρες, μας έκοψε το κρύο, στρώσαμε επιδερμίδα όμως και επειδή πλέον με το συμπάθειο και πάλι τον είχαμε δαγκώσει, αποφασίσαμε να την κάνουμε!

Τ'ώρα εσύ αγαπητέ αναγνώστη..Ναι εσύ που πιθανότατα θα έχεις σταματήσει εδώ και αρκετή ώρα να διαβάζεις, δικαιολογημένα θα αναρωτιέσαι "Και τί με νοιάζει εμένα ρε κοπελιά πώς πέρασες το ΣΚ σου", έχω να σου πώ ότι δικαιολογημένα έχεις αυτή την απορία, αλλά κάπου ήθελα να τα πώ κι εγώ βρε άδερφε!!

Σε χαιρετώ λοιπόν αγαπημένε αναγνώστη και σου εύχομαι να έχεις μια πολύ πολύ όμορφη εβδομάδα...

Comments (12)

Μια απο τα ιδια και εγω πολυ βαρεμαρα και πηγαινα απο κρεβατι σε καναπε και μετα σε αλλο κρεβατι του σπιτιου για αλλαγη χαχαχαχα! Διαβα σα ομως και κοντευω να το τελειωσω επιτελους το βιβλιαρακι!!

Καλα κανεις και τα γραφεις της ιδιας αποψης ειμαι αλλα εγω βαριεμαι τοσο πολυ να γραφω τωρα.. αν γινοταν να επαιρνε καποιος τις σκεψεις μου χωρις καν να χρειαζοταν να μιλησω θα ημουν πανευτυχης.. πολλα ζηταω ε? Παντως εισαι ηρωιδα που βγηκες κιολας χαχαχαχα!

Καλη εβδομαδα και σε εσενα!!

Μαρουλοφιλακια!

Αυτό το υπέροχο τίποτα το έκανα κι εγώ χθες βράδυ, και σήμερα όλη μέρα. Καλά έκανες και έγραψες τις σκέψεις σου αν και για τις δικές μου θα συμφωνήσω με το μαρούλι μας απο πάνω!

Καλή εβδομάδα και σε σένα! Και να μας γράφεις τις σκέψεις σου!
Ματς!

Μια χαρά γεμάτη μέρα ήταν. Γιατί τι παραπάνω θα έπρεπε να έχει;
Μια χαρά.

Βρε μαρουλάκι τόση βαρεμάρα πιά?? Μην νομίζεις σε νιώθω, αλλά γράφε τίποτα να ξέρουμε πώς είσαι!Καλή εβδομάδα!

@Libertas μου είναι όντως υπέροχο το τίποτα μετά απο μια κουραστική βδομάδα!!Ελπίζω αυτή να είναι καλύτερη! Καλή εβδομάδα και σε εσένα!

@KitsosMitsos δεν ζήτησα τίποτα παραπάνω..εξάλλου το σκ ήταν γεμάτο απο φιλεναδίτσες!! ;) Καλή σου εβδομάδα και κοίτα να στρωθείς στο διάβασμα, ε?

Γλυκό φιλί και στους τρείς σας!

Εντάξει το Σάββατο ήσουν λίγο ράθυμη μπορώ να πω αλλά η Κυριακή μια χαρά ήταν. Άντε στο επόμενο Σαββατοκύριακο πιο δραστήρια.

Νυχτερινή Πένα, όχι μόνο λίγο...Έλιψσα εντελώς!
Το επόμενο θα είναι ακόμα πιο χαλαρό αφού όλες οι φιλεναδίτσες θα λείπουν λόγω εκλογών!!!

Καλημερα κοριτσάκι, μπήκα και εγώ με το δεξί,θα σε μαλώσω! γιατί δεν με διόρθωσες, λέγοντά σε (τυχερός);τεσ πα ,καλέ λουκουμάκι δεν σε κέρασα,έφυγες τρεχάτη...
Τώρα εγώ; έλιωσα στο λαπι τοπι το πσκ,μιας και δεν ήμουν μαθημένη στα ιντερνετικα! πάντως το ποδαρικό σου είναι μέλι...
φιλιααααα

@Φούλη μου, η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν τα λουκουμάκια κι έφυγα βιαστικά για να μην με μπουκώσεις!! :p
Θα τα λέμε συχνά!
Καλό λιώσιμο στο λαπι τόπι!!! ;)

Καλά, βάζω στοίχημα ότι για να μας μιλήσεις για το χελίσιο, δίμετρο κορμί έκανες την ανάρτηση. :P

Χμμ.. βασικά το τίποτα δεν με γεμίζει, οπότε το αποφεύγω, αλλά πολλές φορές αφήνει ένα πανέμορφο συναίσθημα. Καλημέρα!

@irthe_h_pitsa χαχαχαχαχα!!!!με κατάλαβες.....:p ... κι όμως καμιά φορά το τίποτα σε γεμίζει εκεί που δεν το περιμένεις! ;) Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Καλώς βρεθήκαμε! Προσωπικά με αρέσουν οι αγγελίες!!! Ψηφίζω υπέρ!!!!

@Mousikouli καλώς αλληλοβρεθήκαμε λοιπόν!!! Θα συνεχίσω, γιατί βλέπω ανταπόκριση και μου αρέσει!

Δημοσίευση σχολίου