αυτη τη στιμη, τωρα, εδω, για παντα....

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 2:02 μ.μ.

θα θελα να μου ημουν καπου αλλου αυτη την στιγμη
θα ηθελα να σταματησω να βαζω σημεια στιξης και τονος σε αυτα που γραφω
μερικες γραμμες απλα να εκφρασου αυτα που νιωθω
χωρις πολλα πολλα λογια και χωρις να κρυβουν κατι απο πισω
να μπορουσα να γραψω οσα στριφογυρνανε διαβολεμενα στο μυαλο μου
ειναι ομως τοσα πολλα που πλεον ουτε κι εγω η ιδια δεν μπορω να τα βαλω σε μια ταξη
δεν ξερω τι μου φταιει τι ειναι αυτο που με ενοχλει
ασυναρτητα πραγματα μεσα στο μυαλο
ενας κομπος στο στηθος ο οποιος οσο περναει η ωρα μεγαλωνει περισσοτερο
και θελω τοσο πολυ να του πω ουστ αλλα ουτε κι αυτο εχω το κουραγιο να κανω
μακαρι να μπορουσα να ειχα την αγκαλια του
τωρα
εδω
αυτη την δεδομενη στιγμη

ίσως και να πρεπει να μεινω και λιγο μονη μου
να τα βρω με τον εαυτο μου
να δω τι ειναι αυτο που μου στεκεται στον λαιμο
σιγουρα δεν εισαι εσυ
εσυ ομως την πληρωνεις

μπερδεμενα λογια
μπερδεμενες σκεψεις

πεταγομαι απο το ενα θεμα στο αλλο
παντα ενοχλουσε τους γυρω μου αυτο
δεν μπορουσαν να με παρακαλουθησουν
εσεις ομως καλες μου φιλεναδιτσες παντα με καταλαβαινετε
ισως επειδη κι εσεις τα σκεφτοσαστε
τα ιδια ζορια τραβατε με εμενα

αγαπημενες μου φιλεναδες

αγαπημενε μου εσυ

ειστε ολοι μαζι μου

και τοτε εγω νιωθω τοσο μονη
αυτη την στιγμη
τωρα
εδω

θελω να φυγω
να παω αλλου

δεν ξερω ομως που

ισως αυτο ειναι που με σκοτωνει

ισως αυτο
ισως και τιποτα
ισως και ολα

ισως
αυτη τη στιγμη
τωρα εδω


μονο αυτα με εκφραζουν
μονο αυτα κραταω

κι εσενα για παντα

για παντα εδω

Comments (2)

Πρώτα ας βάλουμε σε τάξη τις σκέψεις, τις επιδιώξεις μας. Ας αναλογιστούμε τι πραγματικά θέλουμε. Αν δεν έχουμε αυτή τη γερή βάση, τότε όλα θα μας φταίνε και όλα θα μας βρωμάνε. Ούτε το να φεύγει κανείς μακριά από τα προβλήματα είναι λύση...
Τι θέλουμε άραγε;

Δύσκολα μου βάζεις κιτσάκι και παραείναι φορτισμένη η ατμόσφαιρα μέσα μου, για να τα σκεφτώ όλα αυτά...
Ίσως όταν καταλαγιάσει η τρικυμία!
Σε ευχαριστώ!

Δημοσίευση σχολίου