Καλή Επιτυχία μικρή μου!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 1:24 μ.μ.

Πρίν αρκετό καιρό είχα αφιερώσει μια ανάρτηση για το μικρό μου βαφτιστηράκι!
Τότε το είχα κάνει, απλά και μόνο γιατί εκείνη την ημέρα, με ζήτησε πρώτη φορά στην ζωή της! Ζήτησε το κοντό ανθρωπάκι με τις μπούκλες! Το πρώτο μποϊ είπε εμένα κοντή! χαχα!
Τώρα όμως θέλω να της ευχηθώ καλή επιτυχία!
Αύριο ετοιμάζεται για ένα απο τα πιο σημαντικά χειρουργεία που θα κάνει το σκατούλι μου και με έχει πάρει απο κάτω... Της λείπει ο άνω δεξιός σιαγώνας και θα πρέπει να την ανοίξουν και στα πλευράκια της για να πάρουν το μόσχευμα... Δεν είναι λογικό να τρελαίνομαι στην σκέψη;
Πώς ένα ανθρωπάκι, τόσο μικρό, τόσο ευαίσθητο, τόσο εύθραυστο θα αντέξει ένα χειρουργείο 5 ωρών περίπου???
Και μετά;;; δεν θα πονάει, δεν θα υποφέρει;;;
Ξέρω, είναι για το καλό της... γιατί στο φατσάκι της φαίνεται το πρόβλημα της, κι ας μην το βλέπω εγώ! Χαζονονά με λένε όλοι, αλλά εγώ νομίζω ότι απλά είμαι ερωτευμενη μαζί της και στα μάτια μοιάζει το πιο όμορφο μωρό του κόσμου! Ξέρω ότι πρέπει να το κάνουμε για το δικό της καλό, για να γίνει "όμορφη"... και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί τώρα καταλαβαίνω, σε πόσα καλούπια πρέπει να μπούμε απο πολύ μικροί, για να ταιριάζουμε με τους υπολοίπους...  Μεγάλο θέμα συζήτησης, το οποίο δεν θα ανοίξω τώρα!
Να ευχηθώ λοιπόν, στο πιο όμορφο φατσάκι που έχω στην ζωή μου, να πάει πολύ καλά, να μπορέσει να αντεπεξέλθει σε όλες τις δυσκολίες και την ώρα του χειρυοργείου αλλά και τις επόμενες μέρες!

Αθηνούλα μου, θα είσαι στην σκέψη μου κοριτσάρα μου! Κοιτά, να βγείς γερή και δυνατή απο αυτήν την δοκιμασία και να συνεχίσεις να μας χαρίζεις ξεδοντιάρικα χαμογελάκια!

Comments (37)

Να πάνε όλα καλά... :)

Δυστυχώς ή ευτυχώς, μια εξωτερική διαφορετικότητα, μπορεί να αποδειχτεί πολύ περισσότερο επώδυνη στο μέλλον, απ' ότι 5 ώρες στο χειρουργείο. Να είστε κοντά της, πάντα.

Εύχομαι τα καλύτερα, αν και σίγουρα όλα θα πάνε καλά! Μόνο και μόνο η σκέψη σας που θα την συντροφεύει, θα την κάνει δυνατή και θα αντέξει τα πάντα :)

Φιλιά πολλά και περαστικά! Να σου ζήσει το κουκλί σου

Ολα καλά θα πανε, θα δεις, και δώσε μια αγκαλιά στη μανούλα της, απο μένα γιατί το χρειάζεται περισσότερο απο όλους Εκείνη !!! κράτα της το χέρι, και χαμογέλα της!
Μετά θα πάτε για μπάνια και όλα θα ειναι περαστικά! Θα δεις!
Δυο φιλιά στα μαγουλάκια σου και μην βλέπω μήτε, διαμαντένια δακρυάκια ναι?

@SkinLikeSand,
σε ευχαριστώ πάρα πολύ! :)
Είναι ακριβώς όπως το λές... θα είναι σκληρή η ζωή μαζί της, αλλά μου φαίνεται τόσο πολύ άδικο και με θυμώνει τόσο μα τόσο πολύ!

@Raven μου,
μακάρι η σκέψη μας να την βοηθήσει... εκείνη την ώρα δεν θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα παραπάνω! Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια!
(γράφαμε την ίδια ώρα σχόλιο η μια στην άλλη!! :))) )

@Ζουζούνα μου,
θα της δώσω... μια απο εσένα και μια απο εμένα! να χορτάσει να πάρει κουράγιο!
Με συγκίνησες και βούρκωσα αλλά συγκρατήθηκα!
Καλά το είπα, στέλνεις απίστευτη θετική ενέργεια!
Σε ευχαριστώ που πέρασες, το είχα τόσο πολύ αναγκη...

ολααα καλα εχει την θετικη αυρα ολων μας !!!!

Τί γλυκειά νονά είσαι εσύ καλέ!Όλα θα πάνε καλά κι όταν μεγαλώσει θα το θυμάται απλά σαν όνειρο!Να μου τη φιλήσεις!

η Αθηνουλα θα ειναι και στην δικια μου σκεψη.Και νομιζω οτι το χειρουργειο πρεπει να γινει και για θεμα υγειας,μαγελώνοντας θα χρειαζοταν σιγουρα.Εμενα η κορη μου εχει πεταχτα αυτια,δεν της κανω ομως επεμβαση γιατι ειναι καθαρα αισθητικο το θεμα.
καλη επιτυχια.

Μόνο που στο πρόσωπό της βλέπεις το πιο όμορφο παιδί στον κόσμο εμένα μου φτάνει!

@Σκουλίκι μου,
συγκινούμαι πάρα πολύ.... ουφ! παλιομυξιάρα έχω γίνει με το σκατούλι!

@Σκατζοχοιράκι μου,
πολλά πολλά χαμόγελα σου στέλνω για τα γλυκά σου λόγια!!!

@meanan μου,
σε ευχαριστούμε και οι 2 για την σκέψη σου!
Να μην του κάνετε του παιδιού καλε.... δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούνται αν είναι μόνο αισθητικό! αν το θελήσει να το κάνει κάποια στιγμή, να είναι καθαρά δική της απόφαση! Να μου την φιλήσεις τρυφερά!

@Δραπέτη μου,
:)) τί να πω..είναι πολύ σημαντικό για μένα αυτό που είπες.. σε ευχαριστώ!

Εκεινη η αναρτηση με τα ξεδοντιαρικα χαμογελακια παιζει να μου εχει μεινει πιο πολυ απο ΟΟΟΟΛΕΣ σου τις αναρτησεις...
Πρεπει να ειναι τοσο γλυκουλιιι=]]]


Το μονο που μπορω να πω ειναι να μην αγχωνεσαι, και να στειλω οση πιο πολλη θετικη ενεργεια γινεται για να πανε ολα υπεροχα!

Φιλακια γλυκουλι!

να πανε ολα καλα...πρεπει επισης να ειναι ταυτοχρονα και πολυ τυχερο παιδακι που εχει εσενα νονα..καλη επιτυχια να εχετε!!!

Δεν θα κάνει το χειρουργείο για να γίνει όμορφη αλλά για να γίνει ακόμα πιο όμορφη. Φαντάζομαι πως το θέμα είναι περισσότερο λειτουργικό παρά αισθητικό.
Καλή επιτυχία λοιπόν στη μικρούλα!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

@Πνευματάκι μου,
ειλικρινά χαίρομαι πάρα πολύ που σου έχει μείνει η συγκεκριμένη ανάρτηση! είναι ότι πιο όμορφο μπορούσε να πεί κάποιος για το βλογάκι μου!
Σε ευχαριστώ πολύ για την θετική σου ενέργεια! Θα την χρειστούμε όλοι, αλλά πολύ περισσότερο το μικρό μου!!!! Πολλά χαμόγελα!

@mariposa μου,
δεν ξέρω αν εκείνη η τυχερή ή αν είμαι εγώ, που έχω ένα τόσο γλυκό φατσάκι να γεμίζει την ζωή μου!
Σε ευχαριστούμε για τις ευχές σου!

@μαριώ μου,
μάλλον είναι ένας συνδιασμός και των 2... όλα θα πάνε καλά!

@Μπατλεράκο,
καλέ μου, με έκανες και χαμογέλασα! Εύχομαι έτσι ακριβώς να σκέφτεται και η μικρή μου! Να μας κοροιδεύει που αγχωνόμαστε έτσι εμείς οι μεγάλοι!!!
Και ναί! όλα θα πάνε όπως ακριβώς το λές!

Καλη επιτυχια! Να μην ανησυχεις θα πανε ολα μια χαρα!

Περαστικά να είναι και εσύ κοντό ανθρωπάκι με τις μπούκλες να είσαι μαζί της να της δίνεις θάρρος.

Αχου μωρέ... υπεριωσχιστία έχει το καημένο;; (Το λένε και λυκόστομα...)
έγινε ήδη η εγχείριση;;;
Αν σε καθυσηχάζει πάντως κάτι τέτοιες καταστάσεις δεν είναι πολύ σπάνιες και επίσης τα χειρουργεία δεν έχουν πολλές επιπλοκές!
Όλα καλά να παν και στην ανάρωση!!!
Περιμένυομε νέα!

Όλα καλά θα πάνε καρδιά μου,η αγάπη και οι
σκέψεις μας είναι μαζί της!!!

όλα καλά θα πάνε...dont worry

Ολα θα πάνε περίφημα!
Το λέει κοτζάμ Μάγος!

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να είναι όσο το δυνατό ανώδυνο..
Είναι λυπηρό να πονάνε τα παιδιά...

Καλή επιτυχία στη μικρούλα! Ολα θα πάνε καλά, θα δεις :)

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μην ταλαιπωρηθεί πολύ το μικρούλι!
Πολλές πολλές ευχές!

Έχει να δώσει πολλά αυτή η μικρούλα, που η ζωή της στέρησε κάποια ευνόητα για άλλα παιδιά δεδομένα,γιατί ξέρουμε ότι τα παιδιά που γεννιούνται με κάποια προβλήματα έχουν κάποιες άλλες ικανότητες πολύ ιδιαίτερες και με αυτό το σκεπτικό όλα θα πάνε καλά και θα περιμένουμε να μας πεις τα καλά νέα:))))

@Πεταλούδίτσα μου,
σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!

@Νυχτερινή μου Πένα,
:)) θα είμαι! και υπόσχομαι ότι μετά θα την αφήνω να μου τραβάει τα μαλλιά όσο θέλει και δεν θα γκρινιάζω!

@Dimo μου,
όχι δεν έχει λυκόστομα.. είναι αποτέλεσμα απο ένα σύνδρομο με το οποίο γεννήθηκε! όντως δεν έχει σοβαρές επιπλοκές, η ανάρρωση είναι δύσκολη!

@Φούλη μου,
με συγκινείτε με την ανταπόκριση και με τις σκέψεις σας! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!

@Λασπολόγε μου,
:)) έχω θετικό αίσθημα για όλο αυτό!

@Μάγε μου,
τώρα ησύχασα! Πιστεύει και στα μαγικά το μικρούλι, οπότε αυτό που λές το ξέρω ότι ισχύει!!

@Ηφαιστιωνάκο,
είναι όπως ακριβώς το λές... είναι λυπηρό, αλλά είναι δυνατές οι μικρές ψυχούλες!

@Dorothy μου,
μακάρι καλή μου! μακάρι να πάνε όλα όχι απλά, αλλά τέλεια!

@Παλίρροια μου,
δεν θέλω να το παινευτώ, αλλά πραγματικά το μικρούλι μου, έχει κάποια άλλα χαρίσματα! όλα καλά θα πάνε, ναι! το πιστεύω!

Παιδιά,
σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους!
Μου δώσατε απίστευτη δύναμη με τις ευχές σας, και το είχα πάρα πολύ ανάγκη!!!!!!
Το χειρουργείο είναι σε εξέλιξη! 8 ώρες περίπου θα κρατήσει!
άντε να δούμε... είναι δυνατό το μικρό μου κοριτσάκι, το ξέρω και θα τα καταφέρει!
Και πάλι σας ευχαριστώ μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου!

Αν και εγώ δεν τα πολυπάω τα παιδιά (όλη την ώρα εκπέμπουν δυσωδία ή γλίτσα και θέλω να τα βασανίσω) να το χαίρεσαι το βαφτηστήρι σου. :Ρ

Να πάνε όλα καλά και θα πάνε όλα καλά!Είναι μικρούλι και ο οργανισμός της είναι γερός!Κι αν πονάει λίγο μετά,θα την αποζημιώσει το αποτέλεσμα,όλους σας!
Να είσαι επίσης κι εσύ καλά!Σ'ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και καλώς σε βρήκα!
Θα είμαι κάπου εδώ γύρω να μαθαίνω νέα!
Φιλιά πολλά!Κι ο Θεός κοντά στην Αθηνούλα!

@Creep μου,
το συγκεκριμενο μιρκό ούτε γλίτσα ούτε δυσωσμία βγάζει.. το αντίθετο.. όταν ιδρώνει το κεφαλάκι της μυρίζει υπέροχα!!!! χαζονονά το ξέρω!

@you may say i'm a dreamer,
ΚΑλώς βρεθήκαμε καλή μου!
Ήδη μας αποζημίωσε! Βγήκε ένας γιατρός για ενημέρωση και μας είπε ότι πολύ δυνατή τελικά! :)))

Να πάνε όλα καλά και να είναι περαστικά της γρήγορα εύχομαι!
Να την χαίρεσαι την μικρή ξεδοντιάρα :)

@Fri μου,
σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!!!! :)))

Να είναι όλα περαστικά.

Καλή υπομονή, σε όλους...
και εγώ χαζονονά, και ας είναι ο δικός μου 25 χρονών πια...

@Μικρές Ανάσες... μα τί υπέροχο... μου δίνει πολύ θετική ενέργεια!
Να ανοίξουμε club για τις χαζονοναδες! Μα παιζει ρολο η ηλικια????
Καλώς βρεθηκαμε!! :))

Καλε ενημερωσε μας! Ολα καλα;

@Πεταλούδα μου,
:)))) σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον!!
Ναι όλα πήγανε πάρα πολύ καλά!
Της άνοιξα και δικό της σπιτάκι!!
http://athinalinardou.blogspot.com/
Εκεί θα μιλάω μόνο για αυτήν!
Θα ακολυθήσει ανάρτηση με όλα της τα νέα!
Ειλικρινά ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

"γιατί τώρα καταλαβαίνω, σε πόσα καλούπια πρέπει να μπούμε απο πολύ μικροί, για να ταιριάζουμε με τους υπολοίπους... Μεγάλο θέμα συζήτησης, το οποίο δεν θα ανοίξω τώρα!"

Πόσο δίκιο έχεις...

Καλή επιτυχία στη μικρή κουκλίτσα΄, όλα να πάνε καλά και να είναι όλη της η ζωή ένα χαμόγελο. Να της δώσεις την αγάπη μου και τα φιλιά μου.

Τhere is a way

@There is a way,
σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές! Περισσότερα μπορείς να μαθαίνεις απο τον δικό της χώρο πιά! http://athinalinardou.blogspot.com/

Δημοσίευση σχολίου