Σφύριξε Χαρούμενα Μπορείς!!!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 12:26 μ.μ.

Σήμερα έχω φούλ κέφια!
Ακούω απο το πρωί το αποκάτω τραγουδάκι, και προσπαθώ κι εγώ να σφυρίξω, αλλά..δεν!
Αλλά δεν με νοιάζει!
Δεν ξέρω τί φταίει και έχω τέτοια διάθεση.. αλλά στην τελική, γιατί πρέπει να έχουμε λόγο για να είμαστε χαρούμενοι???

Θέλω λοιπόν να το αφιερώσω σε όλους σας!
Μα πραγματικά σε όλους!
Σε κάθε εναν ξεχωριστά με πολλά πολλά χαμόγελα!
Σας το χαρίζω λοιπόν, να το κάνετε ότι θέλετε και να σας ανεβάσει κι εσάς!

Και όπως λέει και το τραγουδάκι....

"Μην το γρουσουζεύεις, σκέψου θετικά, όλα στην ζωή είναι σκατά!!!!!!!!
Σφύριξε χαρούμενα μπορείς! Δές την φωτεινή πλευρά της ζωής!!!!"

Σφυρίξτε λοιπόν όλοι μαζί!
Φου, φου, φου, φου! (σφυράω, μην μπερδεύεστε!!)

Πάμε!!

Φου, φου, φου, φου!!!!!!

Δικό σας!!!!

"εεε... τώρα μάλιστα... βλέπω την φωτεινή πλευρά της ζωής... π@π@ρι@!!!"!! Το τέλος τα λέει όλα!!!!!





Comments (19)

Χαχαχ :D
Τι τελειο τραγουδακι, πολυ πολυ μ'αρεσει!! :D
σφυυυριξε χαρουμενα μπορειιιιις =]]]]]]]

Δες τη θετική πλευρά της ζωής...λα λα λαλαλαλαλα

Πολύ ωραίο τραγουδάκι!

Από τότε που γράφτηκε με εκφράζει

Καλημέρααααααααααα

Πιο θετικά δεν γίνεται!!!!!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

χαχχα σφυριζω σφυριζω καλο σκ!!!κισσ

Μια ώρα σφυράω και κανείς δε γυρίζει ουφ!!
Πάω και εγώ για βουτιά αμεεεε.....

@Πνευματάκι,
τέλειο ετσι??
Δεν βλέπω όμως να σφυράς!!
Ελααα.. πάμε!! φου,φου,φου!

@Κουλή μου Coula,
χαίρομαι που σου αρέσει!!
Μα γιατί κανείς όμως δεν σφυράει??
φου,φου,φου!!
τουλάχιστον εσύ τραγούδησες!! Λα, λα, λα!!!!

@Ηφαιστιωνάκο,
πάντα γίνεται!!!!
Πάμεεεεεεεε!!!!!!

@Μπατλέρακο,
τα ξέχασα τα στρουμφάκια!! χιχι!!
Ναι! Ναι! Σφυρίχτρα! να είναι ροζ παρακαλώ! (αν είναι να κάνεις δώρο, να το κάνεις σωστά!)

@mariposa μου,
δεν σε ακούω... φου!φου!φου! κάνει ο κόσμος όταν σφυρίζει!! χαχαχα!!
Καλό σκ και σε εσένα!!!

@Φούλη μου,
Μην δίνεις σημαία καλέ!!! κάποιοι το παίζουν σοβαροί!
άντε τράβα!! και να συνεχίσεις να σφυράς κι εκεί!!!!

Πάντα χαρούμενη και γελαστή να σε βλέπουμε!
Λατρεύω αυτό το τραγουδάκι! :D
Φιλάκιαααα

Πολύ ωραίο!!! :) Και με βοήθησε... :)

μηπως εκανες σεξ και δεν μας το λες ?

ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΦΥΡΑΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ.
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

Μια χαρά!!! Θετική ενέργεια!

Next-day δεν ξέρω να σφυρίζω... Αλλά το φου-φου σαν να φυσάς μου φαίνεται..

@ Σκουλίκι διέκρινες κάτι;;

Αχ αυτό το τραγουδάκι πολύ μ'αρέσει!!! Το έχω στο κινητό και το ακούω συνέχεια, είναι απίστευτα ανεβαστικό!! :Ρ Και όπως τα λες είναι, δεν είναι ανάγκη να υπάρχει λόγος που είσαι μεσ'την τρελή χαρά!!! Φιλάκια πολλάαααα!!!!!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Εγω το ηξερα απο το πρωιιιιιιιι χα!

Ευχαριστούμε για το τραγουδάκι και τις αταξιες ... ξερεις εσύ!

ετσι να εισαι παντα αισιοδοξη!

κράτα το...όσο περισσότερο μπορείς

Ποιά είναι η "Φωτεινή" ρε παιδιά?????
Τα φιλιά μου τα τρελά!

@Marsy,
όλοι να είμαστε πάντα χαρούμενοι και χαμογελαστοί πρέπει!! :))

@Μαρία,
χαίρομαι! :)))) το είχες ανάγκη μάλλον ε?

@Σκουλίκι,
χαχαχαχαχα!!! είσαι θεά!! Είχα δεί το σχόλιο και χθές το βράδυ το σκεφτόμουν και γέλαγα μόνη μου!!!

@Σκρουτζάκο,
σφυράω!! φου,φου,φου!!

@Δραπέτη μου,
μα ακριβώς επειδή δεν ξέρω να σφυράω, φυσάω!! χαχα!! ΆΣε το σκουλίκι να λέει!! ;)

@Συννεφούλα μου,
μου φαίνεται θα το βάλω κι εγώ στο κινητό μου! Είναι ότι πρέπει για κάποιες δύσκολες ώρες!

@Merlin,
το ήξερες ε?? χιχι! Για ποιές αταξίες λες?? αα..εγώ δεν ξέρω τίποτα! Ο άλλος μου εαυτός!

@Stella μου,
το προσπαθώ!! ;)

@Λασπολόγος,
όχι απλά το κρατάω!!! έχω αυτή την διάθεση ακόμα και σε συσκευασία πόκετ για να χωράει παντού!

@Τρελή μου,
απίστευτη απορία έτσι?? χαχαχα!!
Φιλιάααα!!

Δημοσίευση σχολίου