Μια ευχή......

Posted by next_day | Posted in | Posted on 4:22 μ.μ.

Θυμήθηκα χθές έτσι ξαφνικά και βούρκωσα....
γιατί κατάλαβα πόσο μου λείπει...
Είχε ερθει η γιαγιά στην Αθήνα, να κάτσουν λίγες ημέρες μαζί μας...
Μεγάλη πιά, δεν μπορούσε να ράψει την τρύπα που είχε κάνει την εμφάνιση της στις κάλτσες τις... Αυτές τις κάλτσες, που φτάνανε μέχρι το γόνατο... Κι είχανε ένα τόσο όμορφο, απαλό, μπεζ χρώμα....
Σχεδόν πιτσιρίκα, της είπα ότι θα της την ράψω εγώ....
Δεν ήξερα όμως  να ράβω....
Έκανα μια τεράστια στραβή γραμμή απο τον αστράγαλο μέχρι το γόνατο...
Μια βλακεία και μισή ήταν...
Κι όμως στα μάτια της φάνταζεσαι τόσο όμορφη...
Και μου έδωσε μια ευχή.....

"Όσες βελονιές πέρασες, τόσες να είναι και οι χαρές της ζωής σου....."

Και δεν τις πέταξε ποτέ αυτές τις κάλτσες.....
Και δεν έχει φύγει ποτέ απο το μυαλό μου η ευχή της.....

Comments (25)

Συγκινητική ιστορία..
Αυτά μας μενούν από τους προγόνους μας.. :)

εχω τρελη αδυναμια στην γιαγια μου απο παντα
δεν ξερω τι μπορει να μας ενωνει τοσο παντως υπαρχει κατι το απολυτο δεμενο

Να κρατάς τις αναμνήσεις σαν θησαυρό και να τις αναμοχλεύεις κάθε που πονάς!

Αυτές οι ευχές από την ψυχή βγαλμένες..
Να τις κρατάς...να τις θυμάσαι είναι η κλωστούλα που δένει την σχέση σας.

Αναμνήσεις, είναι ένα από τα λίγα πράγματα - και πιο γλυκά - που είναι αναφαίρετα δικό μας. Κράτα τις δικές σου, θα είναι ο συνοδός σου σε πολλές δυσκολίες.

αχ κ μενα μου λειπει πολυ η γιαγια κ ο παππους...
κ καθε τοσο θυμαμαι διαφορα....ωραια ειναι κ αυτα αλλα δυστυχως δεν ειναι το ιδιο απο το να τους εχεις διπλα σου!!!

θελω επειγοντως καποιους αντικαταστατες τους,αλλα δεν βρισκω :o

Ελπίζω να πέρασες πολλές βελονιές!!!:)

θα σε βλέπει απ όπου είναι και θα σε καμαρώνει!!!
Φιλιά πολλή....

Next_day αυτό είναι πραγματικά πολύ όμορφο και διαφορετικό... εξεπλάγην από το πόσο με άγγιξε.
Καλό απόγευμα...

Έρχομαι να συμπληρώσω...Όσες είναι οι μικροσκοπικές τρυπούλες στην κάλτσα, τόσες να 'ναι κι οι χαρές σου!Α ρε γιαγιάδες αθάνατες!!!

Οι γιαγιαδες μερικες φορες μας καθηλωνουν με τις ευχες τους!

Κι είναι αστείρευτες οι ευχες τους!

ax κι εμενα η γιαγιακα μου με λειπει

Απ' ότι φαίνεται αν και δεν το πιστεύεις έχεις ταλέντο στο ράψιμο!!! :)
Εύχομαι και γω εκ μέρους μου να μαζέψεις κι άλλες τέτοιες ευχές για να ομορφαίνουν πάντα τη ζωή σου!!
Το αξίζεις!!
Φιλιά

Υπέροχη η γιαγιά!
Υπέροχη και η ευχή της!
Είδες τις περισσότερες φορές η σκέψη μετράει
και όχι το αποτέλεσμα...
φιλί:)

Καλή μου Next day,

Τι μου κάνεις; Καλά;

Κι εγώ έχω αδυναμία στη γιαγιά μου! Μία την έχω! Κάτι τέτοια λένε και κάνουν και σου μένουν για πάντα τα λόγια και οι πράξεις τους!

Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα! Φιλιά!

ΥΓ

"εδώ θα είμαστε καλέ μου....
αν χρειαστείς βοήθεια, σφύρα!!!
Θα σε περιμένουμε!", "όπως σου είπα και στο άλλο σου σπιτάκι.. σφύρα! ;)
Φιλιά πολλά!"

Ήθελα να σε ευχαριστήσω γι' αυτά που μου έγραψες και να σου πω πως τώρα είμαι πιο χαλαρός και χωρίς πολλά προβλήματα!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

η γιαγιά μου πάντα λέει: του παιδιού μου το παιδί είναι 2 φορές παιδί μου. το λέει και το εννοεί. όπως και όλες οι γιαγιάδες είμαι σίγουρη.


σματς!

Αχ θίγεις θέμα που πονάει μεν,ευχάριστα δε!Γιατί οι γιαγιάδες ρε γαμώτο είναι τόσο συναισθηματικά δεμένες μέσα μας;;Δεν είναι πανέμορφο αυτό;;
Μια ευχή κι από μένα γλυκιά μου.Τέτοιες αναμνήσεις,μόνο καλοδεχούμενες μπορεί να είναι!

κι εμένα μου λείπει πολύ, κι ας πέρασαν τόσα χρόνια...

Από μεγάλους άνθρωπους θα ακούσεις τις πιο όμορφες ευχές.
Μια κουβέντα σου είπε και θα είναι πάντα χαραγμένη μέσα σου.
Είδες μία κάλτσα τι μπορεί να κάνει? χιχι
Φιλάκια

Τί έχετε πάθει όλοι και είστε πεσμένοι; Θα σας χαστουκίσω!

ωραία ανάμνηση :)

Οι μνήμες αυτές είναι που μας κρατούν και μας δίνου σύνδεση με τη βάση μας, μη τις ξεχάσεις ποτέ!!!

@Ηφαιστιωνάκο μου,
αυτά και πολλές πολλές άλλες εξίσου τρυφερες στιγμές!

@Σκουλίκι μου,
στο έχω ήδη πεί! Σε νιώθω!
Κοίτα να την χαρείς όσο μπορείς!

@σταλαγματιά μου,
και είναι απο εκείνους τους θησαυρούς που κανείς δεν μπορεί να σου κλέψει!

@Γιαγιά Αντιγόνη,
όσο περνάνε τα χρόνια απο κλωστή γίνονται χοντρό, σκληρό σκοινί και μας δένει ακόμα πιο γερά! κι ας μην την έχω πιά...

@Νυχτερινή μου Πένα,
πόσο δίκιο έχεις... κι όταν το καταλαβαίνουμε ότι είναι δικές μας και μόνο δικές μας, τότε γεμίζει γαλήνη η ψυχή μας!

@lounita μου,
όσο και να ψάξεις δεν θα βρείς! :)
Σίγουρα θα ήταν όμορφο να τους ειχαμε, αλλά σκέψου πόσο πιο άσχημο θα ήταν, αν δεν είχαμε καν αναμνήσεις!

@δραπέτη μου,
άπειρες! ούτε να το ήξερα! ;)

@Φούλη μου,
το εύχομαι! το έχω τόσο ανάγκη να πιστεύω σε κάτι τέτοιο!

@Creep μου,
χαίρομαι πολύ που σε άγγιξε!!!!!! :))

@Σκατζοχοιράκι μου,
με έκανες να συγκινηθώ για ακόμα μια φορά!!

@Κούλα μου,
και ειδικά των γιαγιάδων έχουν άλλη αίγλη, άλλη ζεστασιά!

@σιωπηλή κραυγή..
:(( κι εμένα... πολύ....

@Sweet truth μου,
βρε λες??? μήπως να το ψάξω καλύτερα αυτό το ταλέντο!
Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου! Υπέροχη!

@roundel μου,
πραγματικά ήταν η τέλεια απόδειξη ότι μετράει η σκέψη!

@Έσπερε μου,
χαίρομαι πολύ που επέστρεψες! Και μια και δεν άκουσα σφυριγματάκι, υποθέτω ότι όλα πήγαν πολύ πολύ καλά!

@Μπατλεράκο,
έλιωσα με το σχόλιο σου!!!
χαχαχα!! ζωγράφισες!!

@μικρο, τρελό,
και ειδικά με τόσο όμορφα λόγια, το αποδικνείουν περίτρανα!

@you may say i'm a dreamer,
πολλά χαμόγελα μόνο μπορώ να σου στείλω, καθώς ενα κομπάκι ανεβαίνει επικίνδυνα!! :))

@sCaTterBraiN μου,
νομίζω ποτέ δεν θα σταματήσουν να μας λείπουν!

@Μαριάννα μου,
μια κάλτσα πριν τόσα χρόνια, τώρα κρατάει ζεστή την καρδιά!
Απίστευτο ε?

@Μάγγισα,
σιγά καλέ! Μου ήρθε εκεί που δεν το περιμένα!
Ποιός είπε καλέ ότι είμαστε πεσμένοι???
Α πα πα πα νεύρα! :p

@και λοιπόν,
και πολλές άλλες ακόμα! ;)

@μικρές ανάσες,
το υπόσχομαι... δεν θα τις ξεχάσω ποτέ... ;)

Πάρα πολύ γλυκιά ανάμνηση και όμορφα δοσμένη! Εύχομαι η ευχή της γιαγιάς σου να γίνεται κάθε μέρα πραγματικότητα.

Δημοσίευση σχολίου