"Απο την νονά μου"

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 1:28 μ.μ.

Το ενδιαφέρον σας, οι ευχές σας, η θετική ενέργεια που στείλατε στην μικρούλα μου, με έχει συγκινήσει πάρα πολύ... το ίδιο και την κουμπάρα μου, στην οποία δεν άντεξα και ξεφούρνισα για το βλογάκι και τα σχόλια τα οποία δεχτήκαμε απο όλους εσάς!
Θέλω λοιπόν, να σας ενημερώσω ότι το σκατούλι, κατάφερε και βγήκε πολύ δυνατό απο όλη αυτή την δοκιμασία και έδωσε μαθήματα θάρρους και υπομονής!
Η επέμβαση πήγε πολύ καλά, με καμία επιπλοκή! Η μικρούλα μέχρι πρίν λίγη ώρα  ήταν στην εντατική και περιμένουν τον γιατρό για τις τελευταίες εξετάσεις για να πάει σε δωμάτιο! Και αν όλα πάνε καλά, αύριο θα γυρίσει στο σπιτάκι της!
Για περισσότερες λεπτομέρειες και νέα της μικρούλας, μπορείτε να περάσετε απο το δεύτερο της σπιτάκι, φτιαγμένο απο την απο την νονά της με πολύ πολύ αγάπη!
Μια σκέψη, η οποία μου ήρθε εχθές το βράδυ, σήμερα την έκανα πράξη και εύχομαι όταν θα της φανερώσω "τί έκανα πίσω απο την πλάτη της", να της αρέσει και να το ευχαιστηθεί!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας, για το ενδιαφέρον σας! Της δώσατε επιπλέον δύναμη την οποία χρειαζόταν!
Στα πρόχειρα περιμένει, νέα ιστορία μέσα απο τα μάτια της γνωστής μας λάμπας και ετοιμάζει εντυπωσιακή εμφάνιση! 

Σας φιλώ γλυκά!

Comments (27)

επειδη εισαι καλη νονα,σου δινω ενα βραβειο.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

@meanan,
:))) ευχαριστώωωω!!! πάω να παραλάβω!!!

Δόξα τω Θεό!!Ουφφφ!Να σου πω την αλήθεια μου το είχα στο μυαλό μου λίγο!!
Να σε χαιρέται η φιλιότσα σου!!!
Πολλά φιλιά και στις δύο!

@you may say i'm a dreamer,
πολλά χαμόγελα για την σκέψη σου που ήταν στο μικρούλι μου!

Σιδερένια, γερή και δυνατή πάντα!!
τα φιλιά μου σ' ολες σας !

@Ζουζούνα μου,
σε ευχαριστούμε πάρα πόλυ! θα μεταφέρω τις ευχές όλων σας!

Οπως εχω πει ηδη Μπραβο!!

Αναμενω την λαμπα!! αχαχα!

Μαρουλοφιλακια!

Μπράβο μπράβο!
Χαίρομαι!
Καλή αρχή και στο νέο μπλόγκ!!!

@Marouli moy γλυκό,
δεν θα αργήσει η λάμπα! Να μωρε, βρήκε λίγο κίνησημ, βάλε και την ζέστη! :p

@Ηφαιστιωνάκο,
:))))

Μακάρι να είχα και την δική μου νονά δίπλα μου σε άσχημες στιγμές αλλά δυστυχώς ζούμε σε διαφορετικές πόλεις.
Πολύ χαίρομαι που πήγαν όλα καλά! Τα νέα σου είναι πολύ όμορφα!
Φιλί στο μικρούλι και στην μανούλα:-)

@Μαριάννα μου,
το έχω ευχηθεί πολλές φορές να είχα την νονά μου κοντά μου, αλλά δυστυχώς δεν είναι πια στην ζωή. Η αγάπη της όμως που δέχτηκα μου δίνει δύναμη!
Ναι, πήγαν όλα καλά ευτυχως!!!!!!
Θα μεταφέρω τα φιλιά σου!

Έλα ρε. Δεν είχα δεί την προηγούμενη ανάρτησή σου και τώρα συνειδητοποίησα τι γίνεται.
Πληροφοριακά, όλα αυτά δεν είναι τίποτε μπροστά στο θαύμα που λέγεται ζωή. Ακόμα κι εγώ κάποτε κλαιγόμουν για διάφορες μαλακιούλες αλλά τελικά τι κατάλαβα? Όλοι μας είμαστε διαφορετικοί, κανένας δεν είναι τέλειος, εμείς πρέπει να αποδεχτούμε την διαφορετικότητά μας και ζήτημα είναι να μας αποδεχτεί και ο άλλος. Και τότε ο κόσμος είναι πολύ πιο όμορφος.
Τις ευχές μου κι από μένα για γρήγορη ανάρρωση και αν μπορούσα να της μιλήσω, θα της έλεγα "κάποια στιγμή ίσως θα γελάς με αυτή την ιστορία. θα γελάσεις όταν θα χεις καταλάβει πλέον ότι υπάρχουν άθρωποι να σε αγαπήσουν γι αυτό που εισαι"
=))

πολύ χάρηκα! μπράβο και στη μικρή και στους γιατρούς και στη νονά της.
;-)

Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν.
Τι καλή νονά που έχει η μικρούλα, μπράβο next day μου, μου αρέσουν οι ιδέες σου.
Περιμένουμε την ιστορία.

γουτσου γουτσου

Όλα περαστικά και γρήγορα στο σπιτακι του το αγγελούδι!
Οταν την δεις, δώσε της ένα φιλάκι Coυλίσιο!

Αναμένω με αγωνία τις εμπειρίες της λάμπας!

φιλιά πολλά

Αντε με το καλό στο σπίτι!
Γλυκιά νονούλα, φαντάζομαι τη χαρά σου!

Σε αναμονή οι εμπειρίες της λάμπας!!!!

Μπράβο στο μικρο!!! σιδερένια!!!

Δεν είχα διαβάσει την προηγούμενη ανάρτησή σου..
Όλα να πάνε καλά, να αναρρώσει τάχιστα και να χαίρεται την ζωή!!
Δώστης πολλά πολλά φιλιά και αγάπη από όλους μας!!
Η θετική σκέψη βοηθάει πάντα όταν έρχεται μαζεμένη :)

Εεεε βεβαια, αφου ειναι ολων μας η συμπαθεια το κοριτσακι με το ξεδοντιαρικο χαμογελο, ειναι δυνατο να μην πηγαιναν ολα καλα? Πως θα εβλεπε αργοτερα την αγαπη μας και τη θετικη μας ενεργεια? ;)

Να'ναι καλα το μικρουλι
και να μη μασαει πουθενα:p

Φιλια :D

Πέρασα να σου πω ότι σου απονέμω ένα μικρό βραβείο.
την καληνύχτα μου.

Θα αστειεύεσαι, βέβαια...
Ή άλλιώς: Πλλλλλάκα με κάνεις, ρε νονά;
Έτσι νομίζεις ότι θα τη βγάλεις; Έτσι απλά, με ένα μπλογκάκι;
Σέεεεεελω παγωτόοοοοοοο!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Το δικό μου σχόλιο το έφαγε το πηγάδι;;; ;)

@sarper? μου,
η μικρούλα το έχει αποδεχτεί, γιατί απλά ετσι γεννήθηκε!
Αυτό που θες να της πείς, θα της το μεταφέρω!! :))))))
Ευχαριστώ για τις ευχές!

@sCaTterBraiN μου,
μπράβο σε όλους μας, και σε εκείνη, και στους γιατρούς, και στους γονείς, και σε εμένα και σε εσάς! Όλοι τελικά συνέβαλαν για το πολύ καλό αποτέλεσμα!!

@Νυχτερινή μου Πένα,
μα είναι δυνατόν να μην είχε καλή νονά?? Για μένα μιλάμε!
Απο βδομάδα θα την αναρτήσω!

@Κούλα μου,
εννοείται πώς θα την δώσω! τα κουλιστά φιλιά είναι τα καλύτερα!! :))
Γούτσου, γούτσου!!

@Γιαγιά Αντιγόνη,
δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια αυτό που νιώθω που πήγαν όλα καλά!

@Φούλη μου,
:)))

@Συννεφούλα μου,
συμφωνώ απόλυτα!! Τόση ενέργεια, δεν υπήρχε περίπτωση να μην έφτανε κοντά της και να την βοηθούσε!!

@Πνευματάκι μου,
μα πόσο υπέροχοι είσαστε όλοι σας!!!

@Νυχτερινή μου Πένα,
θα παραλάβω άμεσα!!

@Μικρή Βαφιτστήρα,
καλό μου θα καταλάβεις την αξία του όταν μεγαλώσεις!
Παγωτό ε?? Θα σου φέρω καλέ, μην φωνάζεις! Όσο θες εσυ!!!

@Μπατλεράκο,
Σφύριξε χαρούμενα μπορείς!! ;)
Το διόρθωσα αμέσως!!! Ευτυχώς που έχω κι εσένα και γλυτώνω απο πολλά μελλοντικά μπινελίκια!!

@Δήμο μου,
εσύ απάντησες στο δικό της μπλοκάκι! Είναι πρώτο πρώτο και έχω απαντήσει ήδη!
Εκτός εάν άφησες και εδώ, αλλά δεν ξέρω που έχει πάει!
Ενημέρωσε με!

Πέρασα να πω μια καλημέρα...Είδα το μπλογκ για την μικρή, πολύ ωραία ιδέα...Με συγκίνησε πολύ η ιστορία της και ο τρόπος που την αγαπάς...Θα είναι πολύ όμορφο όταν μεγαλώσει να το διαβάσει και να καταλάβει τι ένιωθες γι αυτήν πριν χρόνια όταν ήταν ακόμα παιδάκι... Καλά να περνάς, θα τα ξαναπούμε...

@mikroaste μου,
σε ευχαριστώ καλέ μου, για τα γλυκά σου λόγια!!!!!!
Ελπίζω μέχρι τότε να της έχω δείξει με άλλους πολλούς τρόπους, πόσο την αγαπάω, και το βλογάκι να είναι μόνο για την επόχη που δεν θα θυμάται!!!!!!!
Καλημέρες!

Δημοσίευση σχολίου