Νυχτερινοί Ψίθυροι...

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 1:26 μ.μ.

Είναι κάποιες βραδιές που γυρνάω στο σπίτι και θέλω τα παράθυρα του αυτοκινήτου μου ανοιχτά.. Μπορεί να κρυώνω, αλλά η μυρωδιά που έρχεται...... αχ! αυτή η μυρωδιά... είναι που μου φέρνει αόριστες αλλά πανέμορφες σκέψεις στο μυαλό... εισχωρεί αβίαστα μέσα σου... Και τί περίεργο.... το κρύο με ζεσταίνει...

Ο τόπος μυρίζει δροσερές καλοκαιρινές νύχτες... Μπορεί το καλοκαίρι να μην μου αρέσει... Υπάρχουν όμως κάποιες νύχτες του, που αράζεις στο μπαλκόνι σου, με κρασί, μουσικούλα και τσιγάρο... Και οι πόροι σου ανατριχιάζουν... Το δέρμα σου τεντώνει... και αναζητάς ένα λεπτό ζακετάκι.. Εκείνο το ζακετάκι που είδες ένα μεσημέρι που έκανες την βόλτα σου στο κέντρο της πόλης.. Και το πήρες για τις πρώτες νύχτες του φθινοπώρου... Και να που τελικά το χρειάζεσαι στην καρδιά του καλοκαιριού!

Μου μυρίζει ανεμελιά.. Την ανεμελιά που είχα μικροί... Που τα βλέπαμε όλα με διαφορετικά μάτια.. πιο αθώα, πιο αγνά... όλα ήταν πιο εύκολα... Και χτυπούσαμε παλαμάκια όταν χαιρόμασταν... Και χτυπάγαμε τα πόδια στο πάτωμα όταν νευριάζαμε με τους μεγάλους... Και μπορεί τα χρόνια να περάσαν αλλά ακόμα είμαστε παιδιά μέσα μας... Και αναζητάμε την ανεμελιά.. Και την βρίσκουμε στα πιο απλά! Στην δροσερή νύχτα ενός καλοκαιριού!

Μου μυρίζει νυχτολούλουδο! Κι ας είναι νωρίς ακόμα... Ένα λουλούδι που την νύχτα βγάζει το πιο όμορφο του άρωμα.. ίσως γιατί το πρωί δεν υπάρχει η κατάλληλη διάθεση να βγάλει το άρωμα του.. όλα τρέχουν με γοργούς ρυθμούς... όλοι τρέχουμε να προλάβουμε και δεν διαθέτουμε μερικά δευτερόλεπτα να απολαύσουμε την ομορφιά του.. Το βράδυ που όλα πέφτουν για ύπνο, εκείνο ξυπνάει για να μας θυμίσει ότι και το βράδυ υπάρχει ζωή... και είναι όμορφη! Δροσερή!

Αυτή η μυρωδιά της νύχτας... Σε ζεσταίνει... Σε μαλακώνει... Βλέπω αλλιώς τα πράγματα... πιο γλυκά.. πιο τρυφερά... και είναι το βράδυ που πάντα ζώ τελικά τα πιο όμορφα... Τα πιο ερωτικά.. Τα πιο σημαντικά... Αυτά που με δένουν με τους ανθρώπους στην ζωή μου... 

Είναι τα βράδια που βλέπω πόσο όμορφη έχει γίνει πια η ζωή μου.. Τόσο γεμάτη.. Με όνειρα που πλέον είναι πραγματικότητα... Είναι η καθημερινότητα μου.. Και πάλεψα τόσο σκληρά γι'αυτά... Και τώρα τα ζώ! Τα απολαμβάνω στο έπακρο!

Είναι αυτά τα βράδια που νιώθω ευτυχισμένη!
Είναι αυτά τα βράδια που με βρίσκουν την επόμενη μέρα ακόμα ευτυχισμένη! Και καταλήγω να αγαπώ και το φώς της μέρας!

Γιατί τώρα πια ξέρω....
Τα λόγια της νύχτας είναι αληθινά όταν ξημερώνει και ακόμα τα ακούς σαν γλυκούς ψιθύρους!

Comments (23)

" Τα λόγια της νύχτας είναι αληθινά όταν ξημερώνει και ακόμα τα ακούς σαν γλυκούς ψιθύρους! "

Από τις πιο ωραίες, αισθαντικές και συγκινητικές προτάσεις που έχω δει αναρτημένες στο χώρο των blogs!

Α η νύχτα πάντα φέρνει ξεχωριστές σκέψεις, και έμπνευση!

Το περιγράφεις πολύ όμορφα! Είναι στιγμές που δεν θες τίποτα άλλο παρά από αυτό που είσαι εκείνη τη στιγμή, ένα μηδενικό, αλλά τόσο ευτυχισμένο!!!

Τι όμορφο κείμενο!

Μ'αρέσει κι εμένα να ανοίγω το παράθυρο και να μυρίζομαι τέτοια εποχή κι ακόμα πιο πολύ την άνοιξη. Η μυρωδιά των λουλουδιών, της φύσης που ξυπνά μου θυμίζει ελπίδα, αναγέννηση και μου φέρνει χαμόγελο στα χείλη :)

Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει, καλοκαίρι θα μυρίσει. ;)
Επίσης, συμφωνώ με ΕΚΦΡΑΣΟΥ. :)
Αυτά είναι...τα απλά!

δε θα ξεχάσω ποτέ τη μυρωδιά στο δρόμο από Σκάλα προς Σπάρτη, βράδυ καλοκαιριού μετά το μπάνιο. Που η αλμύρα μπλέκεται με τις πορτοκαλιές και ο καθαρός αέρας εισβάλλει στο αυτοκίνητο:)

τα φιλιά μου!

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τα πιο σημαντικά τα βιώνεις, τ’ αντιλαμβάνεσαι τις νύχτες. Και οι ψίθυροι είναι καμωμένοι από αλήθεια, με συναίσθημα... πιο καθαροί από τις φωνές.
Να έχεις πάντα όμορφες νύχτες μικρή μου & ακόμα ωραιότερες ημέρες!

Τα λόγια της νύχτας είναι αληθινά όταν ξημερώνει και ακόμα τα ακούς σαν γλυκούς ψιθύρους!

Καταγράφεται σαν μια απο τις καλύτερες εκφρασεις που έχω διαβάσει ποτέ σε μπλογκ.

Θα συμφωνήσω σε όλα όσα λες -σαν γνήσιο πλάσμα της νυχτας τα καλύτερα, νυχτα τα εχω ζήσει!!!

Τις μυρωδιές της θάλασσες μου θύμισες τα βράδια που βυθιζόμουν στην οσμή της.
Να χαίρεσαι κοριτσάκι μου..
Σε φιλώ.

Τι ομορφότερες στιγμές τις έχω περάσει σε βόλτες δίπλα στη λίμνη αργά το βράδυ απολαμβάνοντας απλά τη μυρωδιά της νύχτας που μόνο εκεί μπορώ να βρω...

Ουφ τι όμορφα που τα λες κοριτσάκι...
να ζεις έτσι πάντα τα ομορφότερα..
καλό βράδυ...

Μαγευτικη η νύχτα, μας απελευθερωνει πολλες φορές, μα μαγικά μας τα περιέγραψες κι εσύ!!!
Καλημέρα κοριτσάκι μου, πέρασε όποτε μπορείς απο το "σπιτικό" μου που σε θέλω!!!

πως φαίνεται ότι δε ζεις στην αθήνα...

εδώ δε μυρίζει νυχτολούλουδο, αλλά θειο από την εξάτμιση του μπροστινού που δεν άλλαξε καταλύτη!

τελειο μακαρι να ζησω και εγω μια τετοια μερα

Εισαι τοσο τυχερη που νιωθεις γεματη και ευτιχισμενη.:)

Έτσι να βλέπω αισιοδόξα και χαρα!!!

Φιλάκια γλυκιά μου!!

Ααααααχ! Πόσο νοσταλγική; Πόσο όμορφη; Την κατευχαριστήθηκα την ανάρτησή σου Next Day μου! Τις περισσότερες όμορφες στιγμές τις ζωής μου τις έχω βιώσει Νύχτα και με άγγιξες πραγματικά! Και μ' έκανες να αδημονώ! Βλέπεις εγώ είμαι του καλοκαιριού και του φθινοπώρου κι ανυπομονώ να έρθουν τώρα!

Κρατά την τελευταία σου φράση..."Τα λόγια της νύχτας είναι αληθινά όταν ξημερώνει και ακόμα τα ακούς σαν γλυκούς ψιθύρους!"

Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα! Τα φιλιά μου!!!

ΥΓ Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τον σύνδεσμό σου στο blog μου!

exω νοιωσει αυτα τα λογια και μετα απο χρονια ακομη τους ψυθιρους τους ακουω..πολυ γλυκο το ποστ σου αποψε

ti omorfa pou grafeis...teleio to blog sou arxisa me ayto kai den stamatousa na diavazw!!

ffffashionmixxxx

Σ'ευχαριστώ για τη γαλήνη και τις μυρωδιές που γέμισαν τη ψυχή μου καθώς σε διάβαζα..
Τελικά ο άνθρωπος δεν θέλει πολλά και μεγάλα!
Είθε πάντοτε οι νύχτες σου να στηρίζουν τις μέρες σου...
Την αγάπη μας

@Εκφράσου,
χαίρομαι τόσο πολύ που καταφέρνω και δημιουργώ τέτοια όμορφα συναισθήματα σε όσους με διαβάζουν!

@Νυχτερινή Πένα,
υποψιάζομαι ότι θα με κατάλαβες απόλυτα..ειδικά εσύ!

@Ηφαιστιωνάκο μου,
πόσο όμορφα το έθεσες.. ένα ευτυχισμένο μηδενικό! Και τελικά, το μηδέν αρχίζει και έχει μεγάλη αξία!

@Daisy Crazy,
Μα δεν είναι υπέροχες αυτές οι μυρωδιές.. μπορούν να κάνουν και την πιο μουντή μέρα, να γεμίζει φώς!

@_Μαρία_ μου,
Την παροιμία για τον Φλεβάρη την είχα ξεχάσει!! χαχα!
Τα απλά είναι και τα πιο όμορφα τελικά!

@Συννεφούλα μου,
κάτι τέτοιες διαδρομές με κάνουν να αναζητώ έστω και για λίγο το καλοκαίρι!!!

@Velis,
ναι! είναι ακριβώς αυτό που λές... οι ψίθυροι είναι πιο καθαροί απο τις φωνές... γιατί πρέπει να είσαι απόλυτα προσηλωμένος για να τους ακούσεις....

@Evil Chef,
χαίρομαι που υπάρχουν κι άλλοι καμμένοι σαν κι εμένα που λατρεύουν την νύχτα!!! :)

@Γιαγιά μου,
πάντα τρυφερή.... πάντα με συγκινούν τα σχόλια σου... εγώ να μπορώ να σου θυμίσω πράγματα...

@Ο Επιζήσας,
λίμνη.. νύχτα.... τίποτα πιο όμορφο.. ο ιδανικός συνδιασμός...

@Φούλη μου,
:)) όταν η ζωή μου προσφέρει τόσο όμορφες στιγμές , το ότι το γράφω είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω!

@Lilium,
τρυφερό μου πλασματάκι, πέρασα ήδη και παρέλαβα!! Και χαμογέλασα!!

@Ria μου,
κι όμως...αθήνα γεννήθηκα και αθήνα ζω!!!! Απλά προσπαθώ να βρίσκω πάντα τα θετικά της κρυφά σημεία!!!!!!!

@Love@love,
είναι κλισέ αλλα θα το πώ... όταν σταματάς να το σκέφτεσαι σου έρχεται!!

@Fleur,
οντως είμαι τυχερή και μάλλον πρέπει να το θυμάμαι πιο συχνά!
@You may say i’m a dreamer,
:)) μακάρι να αντιμετωπίζω τα πάντα έτσι.. και μακάρι να το κάνουμε όλοι μας αυτό!!!!

@Έσπερε μου,
Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε!! Εγώ η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τις νύχτες του χειμώνα.. μου κάνουν πιο νοσταλγικές.. πιο τρυφερές.. οι νύχτες του καλοκαιριού είναι πιο ανέμελες!
Υ.Γ. : Εγώ σε ευχαριστώ για την ιδέα που μου έδωσες!!!

@Κόκκινο Φουστάνι,
πόσο χαιρόμαι που έχεις κι εσύ τέτοιες όμορφες αναμνήσεις!

@Nells μου,
σε ευχαριστώ τόσο πολύ για το σχόλιο σου!

@Καπετάνιε μου,
εγώ σε ευχαριστώ που μου εκφράζεις τόσο γλυκά αυτό που σε έκανε να νιώσει το ποστ!

Πόσο όμορφο.Σε καταλαβαίνω απόλυτα.Και εγώ έτσι νιώθω πολλές βραδιές..και ας μην μου αρέσει και εμένα το καλοκαίρι..αυτές οι νύχτες είναι απερίγραπτες και τις νοσταλγείς.Μα φυσικά τέτοιες νύχτες υπάρχουν πάντα..όχι μόνο το καλοκαίρι..αλλά είναι τόσο όμορφες που μας θυμίζουν αυτό το ευχάριστο και ευωδιαστό αεράκι εκείνης της νύχτας.Διάβαζοντας την ανάρτηση σου ήθελα στο τέλος να σημειώσω κάτι ακόμα..αλλά φτάνοντας στο τέλος με κάλυψες ακριβώς."Είναι αυτά τα βράδια που με βρίσκουν την επόμενη μέρα ακόμα ευτυχισμένη! Και καταλήγω να αγαπώ και το φώς της μέρας!

Γιατί τώρα πια ξέρω....
Τα λόγια της νύχτας είναι αληθινά όταν ξημερώνει και ακόμα τα ακούς σαν γλυκούς ψιθύρους!"

<3

@Doris,
χαίρομαι που σε άγγιξε η ανάρτηση μου..
Νομίζω το σχόλιο σου λέει πολλά απο αυτά που θα ήθελα να πώ κι εγώ!

Δημοσίευση σχολίου