Αγάπη είναι....

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 1:52 π.μ.

Οι αφορμές για ευτούνη (και γ@μω τις λέξεις έτσι?) την ανάρτηση  προέκυψαν απο την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, απο ένα  δωράκι απο τα γονίδια και κάτι ακόμα που θα το μάθετε στο τέλος!!

Και εξηγώ...

Πριν δεν ξέρω πόσο καιρό, είχανε πάει τα γονίδια εκδρομή στο Μέτσοβο! Το πώς περάσανε δεν είναι το θέμα μας, ούτε ότι μετά απο τόσα χρόνια παντρεμένοι πάνε εκδρομούλες και χαζοχαίρονται σαν παιδιά! Την επομένη της επιστροφής τους έφυγαν για το χωριό! Γυρνώντας εγώ απο την δουλειά, βρήκα στην τραπεζάρια ένα μικρό μπέζ κουτάκι! Το ανοίγω και βλέπω ένα μικρό κόσμημα σε σχήμα καρδούλας! Κοίτα να δείς λέω που κάνουνε και δώρα μεταξύ τους τα πουλάκια μου! Και η αφηρημένη η μαμά το ξέχασε να το πάρει μαζί της! Την παίρνω λοιπόν τηλέφωνο να της πώ ότι ξέχασε το δωράκι του μπαμπά και ότι θα το φυλάξω στο συρτάρι της! Ελάτε όμως που τελικά το δώρο ήταν για μένα!!!!!! Και ναι, ήταν και απο τα γονίδια.

Το φόρεσα αμέσως και ποτέ κανείς δεν το είχε παρατηρήσει! Μέχρι που έφτασε η 14η Φεβρουαρίου! Όλοι το προσέξανε και όλοι με ρωτάγανε με ματάκια που ανοιγοκλείνουν και χαζό χαμόγελο... "Απο τον καλό σου?".. Και το χειρότερο? Όταν απαντούσα ότι είναι απο τα γονίδια, τότε το σαγόνι έφτανε στο πάτωμα!

Δεν κατάλαβα πρός τί η απορία των περισσοτέρων.. Δηλαδή είναι τόσο κουλό που οι δικοί μου, σκεφτήκανε να μου κάνουν ένα δώρο?? Και το ότι έχει σχήμα καρδιάς, γιατί σημαίνει ότι πρέπει να είναι "γκομενικό" δώρο? Ναι, οκ, έτσι συνηθίζεται.. Αλλά μάλλον κάπου ξεχνάμε ότι υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που μας αγαπάνε και μας το δείχνουν με μικροδωράκια, κι ας έχουν σχήμα καρδιάς!!

Αγάπη λοιπόν είναι...
Το δώρο που θα μου κάνουν τα γονίδια! Γιατί όσο και να είναι αυτονόητο ότι με σκέφτονται, η υπενθύμιση δεν μπορεί παρά να είναι ευχάριστη και καλοδεχούμενη!
Να φοράω μια καρδιά, η οποία μου θυμίζει την πιο αγνή αγάπη που υπάρχει! Την αγάπη που ότι μ@λ@κί@ κι αν κάνω θα είναι παντά εκεί!

Η σκέψη των πιο κοντινών μου ανθρώπων να μου πάρουν κάτι μικρό, έτσι για να μου θυμίσουν ότι δεν πρέπει να τους ξεχνώ!

Να γράφω αναρτήσουλα για εκείνους που ποτέ δεν θα την δούν! Αξίζουν κι εκείνοι την θέση τους εδώ μέσα! 

Μια ανάρτηση αφιερωμένη στα γονίδια και ειδικότερα στον Μπαμπά!! Που σήμερα έχει τα γενέθλια του! Που μεγάλωσε ακόμα έναν χρόνο αλλά τελικά έχει μείνει σταθερά ένα παιδί!!

Comments (19)

Να τον χαιρεσαι τον μπαμπακα σου και μπραβο του που εβγαλε μια τετοια κορη!!!
Υπεροχη αναρτηση, συναισθηματικη και προπαντως αληθινη!!

Θα εγραφα και άλλα αλλά ειναι περασμενη η ωρα και μπορει να μου φωναζετε που ειμαι ξυπνια :P

Μαρουλοφιλακια!

* κυρ next day Μου την λεξη ''ευτούνη'' πρωτη φορα την βλεπω!! :)))))))

Να χαίρεσαι τον μπαμπά λοιπόν!!!

Και εμένα μου κάνουν δώρα που φοριούνται αλλά συνέχεια ρούχα...Χάθηκε εκείνο το ωραίο ρολογάκι που ζαχαρώνω τόσα χρόνια;

Υπάρχουν πραγματικά κάποιες στιγμές που κάνουν κάποια πραματα και σε αφήνουν χαζό γιατί ποτέ δε σου έχουν δείξει κάτι τέτοιο ή μάλλον εσύ δε το περιμένεις.
Δεν είναι πολύ όμορφο όμως;;;

Υ.γ .Εγω την μανούλα μου την αναφέρω συχνά και δε με ενοχλει που δε το βλέπει γιατί αν γλίτωσε το εγκεφαλικό στα γεγονοτα που εχω περιγράψει άμα τα δει δημοσιευμένα...

Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρονται κι αυτοί!!!Συγκρίνεται αυτή η αγάπη με οποιαδήποτε άλλη?

Δωράκι του πήρες εσύ?Ε?Ε?Ε?

:-)

Να τον χαίρεσαι τον μπαμπά
Κι ας μένει παιδί
(τον δικό μου μου θυμίζει)

Έτσι είναι, είναι η μόνη αγάπη που δεν θα ζητήσει ποτέ αντάλλαγμα.. αυθεντική και παντοτινή.. :):):)
Με γεια το κόσμημα!!!

Κορίτσι μου,
Αγάπη είναι να σε .. διαβάζω
(και κυριολεκτώ)

φιλιά πολλά πολλά
(χα χα είμαι κι εγώ γονίδιο ξέρεις και θα προβώ τάχιστα σε παρόμοια ενέργεια σαν του μπαμπά σου γιατί έχω κι εγώ μια υπέροχη κόρη σαν εσένα0

Αυτό είναι...
να τους χαίρεσαι,και ο πατερούλης πολύχρονος..
Αχ αυτές οι κόρες, αγάπη προς τον πατέρα,ρεεεε ζηλεύουμε οι μάνες το καταλαβαίνετε..
Πολλά φιλιά..

Να σου ζήσει ο μπαμπάκης σου! Να τον χαίρεσαι! Πάντα γερός και δυνατός να είναι.
Όσο για το δώρο των γονιών σου πολύ όμορφο και απίστευτα γλυκιά κίνηση.
Αυτοί που αμέσως το βάφτισαν ερωτικό το έκαναν έτσι για να 'χουν κάτι να πουν και να περάσει η ώρα τους νομίζω.
Φιλιά

Καλημέρα να τους χαίρεσαι και τους δύο τους γονείς σου. Σίγουρα η πιο αγνή αγάπη που υπάρχει. Να μην τους ξεχνάς ποτέ.

Καλημέρα μικρή μου επόμενη μέρα,

Να τους χαίρεσαι και τους δύο! Να είναι πάντα ευτυχισμένοι και γεροί! Και συ να μην ξεχνάς να τους λες πόσο τους αγαπάς...μια τοσο δα μικρή λεξούλα είναι πολύ σημαντική για όλους μας!

Την αγαπη μας σε όλους σας!

Χρόνια πολλά στον μπαμπά λοιπόν, να τον καμαρώνεις και να σε καμαρώνει πάντα...
Και πόσο δίκιο έχεις, που πολλές φορές παρασυρόμαστε απο τα τόσα δεδομένα που θεωρούμε.....και ξεχνιόμαστε και αφηνόμαστε, μα αυτή την πιο αγνή αγάπη που λες κι εσύ να μη την ξεχνάμε και να μη την παραμελούμε ποτέ.
Φιλί πρωινό!!

Κοριτσάκι με τις μπούκλες να χαίρεσαι το μπαμπά σου και πάντα να είσαστε έτσι δεμένοι σαν οικογένεια. Όσο για την αγάπη, ναι οι εκφάνσεις της είναι άπειρες.

μπραβο στα γονιδια σου- γαταη ατακα- που μια απλη κινηση σε συγκινει

να χαίρεσαι τα ΠΟΛΙΤΙΜΑ γονίδια !!! :-)

ΦΥΣΙΚΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΩΡΑ(ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ...)
ΕΥΤΟΥΝΗ...ΤΗΝ ΕΛΕΓΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!

xronia polla ston mpampa sou!!! na ton xairesai!!!
k oso gia tin anartisi apla teleia...
i agapi pou den psaxnei antapodosi alla 8a einai panta ekei einai i polutimoteri...

Η αγάπη είναι κάτι γενικότερο που μοιράζεται στους ανθρώπους. Και που θα βρει κανείς πιο ανιδιοτελή αγάπη από αυτή των γονιών;

Υπάρχει πιο ανιδιοτελής αγάπη από αυτή των γονέων;;;

Όοοοοοχι!!!Η αγάπη πρέπει να υπνεθυμίζετε αμφοτέρων των πλευρών!!

Να τον χαίρεσαι τον πατερούλη σου!!Και να μη ξεχνάς να τους δείχνεις κι εσύ την αγάπη σου!!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

eisai πολυ τυχερη που εχεις τετοια γονιδια λοιπον!!!

Δημοσίευση σχολίου