In bad mood...

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 2:04 μ.μ.

Άλλα ήθελα να γράψω σήμερα...

Είχα ένα κείμενο στο μυαλό μου, για να σας περιγράψω όσα ένιωσα  μέσα στο σκ...

ένα πάρτυ...

μια απογοήτευση...

ποτό πολύ...

ξενύχτι...

χορός...

Τα πάντα είχε αυτό το σκ..

Τελικά όμως δεν μου βγαίνει τίποτα...

Ίσως να το γράψω μές στην βδομάδα...

Έχω μια ξυνομουριά άλλο πράγμα...

Δεν έχω διάθεση για τίποτα..

Μόνο να γκρινιάζω όσο είμαι δουλειά και μετά να πάω σπίτι να κοιμηθώ...

Αυτά!

Ελπίζω η εβδομάδα να συνεχίσει με καλύτερους ρυθμούς!

Comments (25)

Όλα μες τη ζωή είναι μωρε.. και το ξερεις πολύ καλά!!!
Οι μέρες της κακης διάθεσης δε παλεύονται με τίποτα....
Σου στέλνω φιλάκι και μια αγκαλίτσα, είμαι σίγουρη πως αύριο θα νιώθεις πολυ καλύτερα, πιο ανάλαφρα απο σήμερα...

♥ ☼ ☺
Χωρίς λόγια...

Πως περασατε στο παρτυ;
Αστα ουτε εγω ειμαι καλα!

εεεε μην μείνεις όμως να το περιμένεις μόνο, κάνε κάτι για να πάει καλά!!!

Τώρα για να καταλάβω τα μαύρα χάλια είναι από το ποτό και το ξενύχτι;
Αν είναι μόνο από αυτά θα περάσει,αν έκατσε και κάτι άλλο τι να πω!!
καλή βδομάδα..

@Lilium,
γλυκιά μου, είχα τόσο καιρό να περάσω τέτοια μέρα και μου κακοφαίνεται πολύ!!!!!

@Χριστιάνα,
:) μόνο χαμόγελο!

@Coula,
τέλεια ήταν!!! Απλά όπως πάντα υπήρξαν κάποια πράγματα που με ξενέρωσαν (ευτυχώς όχι κατά την διάρκεια του πάρτυ!)

@Ηφαιστιωνάκο μου,
νυστάζω τόσο πολύ που δεν έχω κουράγιο να κάνω τίποτα! Απο αύριο βλέπουμε!

@Φούλη,
φιλενάδα είναι λίγο απο όλα!!! Απλά ξενέρωσα με κάποια πράγματα και τώρα που έχει περάσει η επήρεια του αλκοόλ μου χτυπάνε!

Μάλλον ξεκούραση χρειάζεσαι ;)

Κάποιες Δευτέρες ούτε γω μιλιέμαι καθόλου. Σε καταλαβαίνω.
Έλα από αύριο μπαίνει νέος μήνας και θα'ναι καλύτερος :)
Φιλιά!

@Δήμο μου,
μπορεί! Αλλά αυτό μάλλον θα γίνει το 3ήμερο που έρχεται! Οπότε ετοιμαστείτε για πολύ γκρίνια! :p

@DaisyCrazy,
ξέρεις..δεν είναι η Δευτέρα αυτή την φορά που με χαλάει! Είναι διάφορα που σκάσανε!!!!! Θα περάσει, δεν μπορεί!

Ποιος πείραξε το κοριτσάκι με τις μπούκλες; Εξορία αμέσως!
Πήγαινε για ύπνο να έρθεις στα ίσια σου κοριτσάκι και τα λέμε από αύριο. Περαστικά.

καλη σου εβδομαδα λοιπον..

Αν ξεκουραστείς, θα τα δεις όλα με άλλο μάτι...Και μη γράφεις με νεύρα...Δεν αξίζει στα γραπτά σου...

Σε φιλώ...

Βουρκωμένη Δευτέρα.....
Κοριτσάκι μου μάλλον το γνωστό Δευτεριάτικο σύνδρομο σε τσάκωσε.
Σε φιλώ καλό μου!

Μην ανησυχείς, μετά το "ολίγον" (σχετικό είναι αυτό αλλά τοπ σίκρετ) ξέφρενο ΣΚ, όλοι μας είμαστε στα κάτω μας δευτεριάτικα...ουφ! Φταίει η κούραση, φταίει το κρύο, όλα μαζί....μπόρα είναι πάντως και θα περάσει!

Ελα να κοιμομαστε λεμεεεεε! Ελα να πεφτουμε γρηγορα στο κρεβατι μας! Θα σου περασουν ολα μολις κοιμηθεις! Το κρασι φταιει ειμαι σιγουρη!

Ελα να το παρω αγκαλιτσα!!

Μαρουλοφιλακια!!!!!!

σου στέλνω αυτό το τραγουδάκι
http://www.youtube.com/watch?v=o2I84-A9duY και ελπίζω να είσαι καλύτερα τώρα που σου γράφω ... καλό βράδυ ;-)

Και εμένα η εβδομάδα που πέρασε ήταν αρκετά πιεστική και ίσως να συνεχίσει να είναι αλλά δε το βάζω κάτω προσπαθώ να φτιάξω τη μέρα μου εγώ και το ίδιο κάνε και εσύ, ειδικά τώρα που έχουμε αρχή ενός νέου μήνα. Καλό μήνα λοιπόν σου εύχομαι ολόψυχα!

Καλημέρα και καλό μήνα με χαμόγελο!

είναι αυτές οι μέρες... ελπίζω να πέρασε...φιλάκια πολλά ♥ καλό μήνα ✿✿✿

Υπάρχουν πολλοί που θέλουν το χαμόγελο σου!!

Καλήμέρα & Καλό Μήνα!!

Έχεις αφήσει κάτι να αιωρείται!!

Τα σέβη μου!!

Όλοι είμαστε κάπως..νιώθω ότι έχω χρέος να συνέλθω,ώστε να κάνω τους αλλους να χαμογελάσουν.

Καλησπέρα..

Όλα θα πάνε καλά!!!!!! Μερικές φορές να ξέρεις συμβαίνουν κι αυτά!!!!!!!!
Σε φιλώ!!!!!!!!!

ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΦΩΤΕΙΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ.

Αντε ακομα ετσι εισαι? Βαλε το γλυκο σου χαμογελο και ελα να παιξεις!! Εχεις προσκληση!!!!!

Μαρουλοφιλακια!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοσίευση σχολίου