Εξελίξεις απο το μέτωπο "Μετακόμιση"

Posted by next_day | Posted in | Posted on 8:27 π.μ.

Είναι Σάββατο...εγώ είμαι με τον απτέρα μου στο μαγαζί και η μαμά σπίτι με το συνεργείο να πακετάρουν συνεχώς πράγματα!!



Κάποια στιγμή γύρω στις 2 χτυπάει το κινητό μου!Είναι η μαμα, η οποία περιχαρής μου λέει ότι τέλειωσαν με τα πράγματα, το φορτηγό είναι γεμάτο και ότι πρέπει να πάω σπίτι να την πάρω μαζί με 2 παιδιά απο το συνεργείο γιατί δεν χωράνε στο φορτηγό!!!



Πάω λοιπόν και βλέπω στην είσοδο του σπιτιού ενα τεράστιο φορτηγό με ανοιχτή την πόρτα απο πίσω, να είναι ΓΕΜΑΤΟ!!!



Μπαίνουμε λοιπόν στο αυτοκίνητο και πάμε προς το νέο μας σπίτι!!



Γύρω στις 6 είχαμε τελειώσει και ξεκινήσαμε το ξε-πακετάρισμα!



Χθές το απόγευμα το σπίτι ήταν έτοιμο!!!



Στην άρχη και ίσως και λίγο ακόμα νιώθω σαν φιλοξενούμενη.Δεν μπροώ ακόμα να πιστέψω ότι είναι δικό μας!!!



Έχω τον χώρο μου, δεν με ενοχλούν οι δικοί μου, νιώθω ηρεμία μέσα στο σπίτι!!!



Σήμερα σηκώθηκα απο τις 6:30, μόνο και μόνο για να πιώ καφέ με θέα το Υμηττό!!!!




Υ.Γ.1 : Ακόμα αναρωτιέμαι πώς χώραγαν τοοοοοοοοοοσα πράγματα στο διαμέρισμα!!!



Υ.Γ.2: Το αυτκίνητο ακόμα βρωμάει απο τους 2 που δεν χωρούσαν στο φορτηγό!!!

Comments (2)

Σε μία μέρα τα τακτοποιήσατε όλα;;;;Εμείς κάναμε 2 μήνες...

Άντε να το χαρείτε και πάντα τα καλύτερα!

Αφού είμαστε αστέρια!!!
Μην κοιτάς που σήμερα όλοι είμαστε πιασμένοι και δεν μπορούμε να πάρουμε τα πόδια μας!!!!!

Και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές!!

Δημοσίευση σχολίου