Το μεγάλο μου δίλλημα

Posted by next_day | Posted in | Posted on 12:09 μ.μ.

Τον τελευταίο καιρό με βασανίζει μια σκέψη.. Η δουλειά μου...
Δεν μου αρέσει η θέση που είμαι πλέον.....
Την κάνω αυτή την δουλειά σχεδόν 3,5 χρόνια...

Για να πάρω τα πράγματα με την σειρά.....

Δουλεύω σε μια εταιρεία, και είμαι στην γραμματεία ενός από τα τμήματα της.
Μεγάλη εταιρεία, όνομα στην αγορά εργασίας, οπότε ακόμα και στην θέση της γραμματείας, η πρόταση για συνεργασία ήταν αρκετά δελεαστική.

Καλός μισθός, καλό περιβάλλον, άριστη συνεργασία με τα υπόλοιπα παιδιά του τμήματος.

Με τον προϊστάμενο έχουμε ένα μικρό θεματάκι...Αρκετά οξύθυμος, άδικος κατά την δική μου άποψη σε κάποιες καταστάσεις, αλλά καλός άνθρωπος και εμένα προσωπικά με έχει βοηθήσει σε μια αρκετά δύσκολη περίοδο της ζωής μου, κι ας ήμουν μόνο 1,5 περίπου μήνα στην εταιρεία.

Είμαι σε αυτήν την θέση σχεδόν 6 μήνες....Έχουν προηγηθεί σε μια άλλη δουλειά 2,5 χρόνια και ένα 6μηνο δούλεψα στον τομέα της μισθοδοσίας.

Ένα από τα βασικά μου προβλήματα, είναι ότι είμαι με Σύμβαση Ορισμένου Χρόνου....

Ξεκινήσαμε στην αρχή με μια 4μηνη, λογικό σκέφτηκα, πάντα έτσι γίνεται… Ήρθε η εποχή της ανανέωσης και σκάει η βόμβα…ΠΑΛΙ 4μηνη!!! Στην αρχή προβληματίστηκα πάρα πολύ, μετά όμως από κάποιες συζητήσεις με τα παιδιά του τμήματος, ηρέμησα και αποφάσισα να βάλω τα δυνατά μου, ώστε να αποδείξω ότι δεν αξίζω μια τέτοια Σύμβαση και αυτή την καθημερινή αβεβαιότητα και την»υποχρέωση» να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας!!!

Όμως…………………….. και εδώ παρουσιάζεται το μεγάλο μου πρόβλημα….
Βαρέθηκα αυτή την θέση…..

Να σηκώνω τηλέφωνα, να πληκτρολογώ, να στέλνω e-mails και να μην έχω σοβαρές αρμοδιότητες….. Δεν κρίνω την θέση της γραμματείας ούτε και την υποτιμώ… Αλλά, θεωρώ ότι η θέση αυτή στο συγκεκριμένο τμήμα έχει πολύ χαμηλό επίπεδο….

Θα μου πεις…..Γιατί δεν κάνεις κάτι να την αναβαθμίσεις….Έφτασα στο σημείο να μην θέλω….Δεν με γεμίζει πλέον αυτή η θέση, κάνω σχεδόν ένα χρόνο μεταπτυχιακό, έχω τόσα πολλά πράγματα που θέλω να κάνω και πλέον δεν με χωράει ο τόπος….

Και αναρωτιέμαι……

Άντε και μου την ανανέωσε σε αορίστου χρόνου την Σύμβαση μου, μετά……..;;;;;

Του λέω ότι θέλω αλλαγή θέση, τμήματος, αντικειμένου;;;;


Ή περιμένω να περάσει ο τελευταίος χρόνος της σχολής (αν αντέξω) και κάνω τότε συζήτηση;;;;

Μήπως να την κάνω τώρα την συζήτηση, για να έχει και τον χρόνο να το σκεφτεί μέχρι τις 15 Γενάρη που θα συζητήσουμε εκ νέου για την Σύμβαση;

Μήπως, να το πω απλά ότι δεν με γεμίζει η θέση και μετά να απευθυνθώ στο Διευθυντή Προσωπικού;

Δεν ξέρω τι να κάνω……και υπομονή άλλη δεν έχω….

Help me please…..

Comments (2)

Η γνώμη μου είναι να αν έχεις την άνεση να κάνεις την κουβεντά ότι θα ήθελες κάτι παραπάνω...Κακό δεν είναι να δείξεις ότι έχεις πιο μεγάλες προσδοκίες και ότι θέλεις να δουλέψεις γι'αυτό!Νομίζω ότι θα εκτιμηθεί!

Αυτό πιστεύω κι εγώ...απλά προβληματίζομαι ώς πρός το πότεθα είναι η καταλληλότερη στιγμή.

Δημοσίευση σχολίου