Αγγελίες #2

Posted by next_day | Posted in | Posted on 9:59 π.μ.

Νέες αγγελίες δημοσιεύονται απο την Διαμαντένια σας Προβλήτα που σας λύνει ή σας δένει τα χέρια!

Κατηγορία : Ζητώ να μου χαρίσουν!

"ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ διακοσμητικούς, αγαλματάκια, μπιμπελό, βάζα, κούπες με παπαγάλους κ.λπ., ζητώ να μου χαρίσουν"
Εάν σου έχουν κάτι κάποιο τέτοιο δώρο και δεν ταιριάζει με το σπίτι σου..Αν ο παπαγάλος σου θυμίζει τον πρώην σου..Αν τέλοσπαντων θές να αλλάξεις την διακόσμηση του σπιτίου, μην τα πετάξεις! Κάνε έναν συνάθρωπο σου ευτυχισμένο!!

"ΜΗΧΑΝΑΚΙ οποιασδήποτε μάρκας και μοντέλου, με πινακίδες, ζητώ να μου χαρίσουν"..
Μην προβληματίζεσαι πλέον που κανείς δεν έχει δεχτεί να του χαρίσεις το μηχανάκι σου! Πάλι σου βρήκα την λύση!

"ΚΟΥΚΕΤΑ - κρεβάτι παιδική σε άριστη κατάσταση ζητώ να μου χαρίσουν"
Εάν τα παιδιά σου έχουν μεγαλώσει, εάν δεν έχεις σκοπό να κάνεις άλλα παιδιά, αν και όλα σου τα ανίψια,ξαδέρφια,εγγόνια μγάλωσαν κι αυτά και αν φυσικά είναι σε άριστη κατάσταση μην σκεφτείς να πετάξεις την παιδική κουκέτα!

"Ζητω να μου χαρισουν μπουζουκι η τζουρα,εχω πολυ μερακι μα καθολου λεφτα!!"
Ε άμα έχεις μεράκι όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία!!

"Ειμαι φοιτηρια κ ζωτω να μου χαρισουν εναν φορητο υπολογιστη για τις εργασιε μου εστω κ παλιο αρκει να δουλευει..ευχαριστω πολυ"
Είναι για καλό σκοπό, για εργασίες..Για το μέλλον αυτής της χώρας ρε γαμώτο!

"zitw na mou dwsei kapoios mia lamba UVA/UVB giati ksemina apo lefta kai ematha oti to xreiazete to iguana mou gia na epibiwsei....sas parakalw prepei na tin exw autin tin UVA/UVBaktinobolia...!"
Έλεοοοοοοοοοςςςςς..... (sorry για τα greeklish!)

"Ζητώ να μου χαρίσουν αμάξι, απο 1100 κυβικά και άνω"
Βρήκες τον ανθρωπό σου!! Έχουμε 3 άνω των 1200!!!Πάρε με να διαλέξεις!!!

"Ζητώ να μου χαρίσουν αεροπορικά εισιτήρια απο Σεπτέμβρη μέχρι Δεκέμβρη"
Χειμερινές διακοπες προτιμάει ο άνθρωπος, τί να κάνουμε τώρα;;;

Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!
Φιλιά πολλά!!!!

Comments (9)

Ζητώ να μου χαρίσουν βίλλα στο Μόντε Κάρλο ή στην ισπανική ύπαιθρο με πισίνα, 5 υπνοδωμάτια μίνιμουμ και 3 καμαριέρες πληρωμένες επ'αόριστον.

Και τα θέλω τώρααααααα!

XAXA POLY TELEIA!!!!

καλημερα κ καλη εβδομαδα!!!
πολυ πλακα κ αυτη η αναρτηση με τις αγγελιες:)
πολλα φιλια!

Kαλημέρα next_day.Kαλώς σε βρήκα κ εγώ με την σειρά μου.
Ωραίες αγγελίες..συμφωνώ με τις διακοπές.Θέλω κ εγώ εισητήρια για όλο τον χρόνο.
Να τα λέμε.
Πολλά φιλιά.

Καλά είναι δυνατόν να ζητούν να τους χαρίσουν αυτοκίνητο και μηχανάκι και όλα τ άλλα;
Και θα βρεθεί κάποιος να το κάνει;
Εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο δεν με πειράζει όσα κυβικά κι αν είναι ;)
Και θα συμφωνήσω με την Raven :)))))

Αστειεύομαι :)))

Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Να' σαι καλά, μόλις γύρισα από το χάος της γραφειοκρατίας και είχα ανάγκη να γελάσω.

@Raven μου, στείλε διεύθυνση και θα παραλάβεις με κούριερ!!

@ψυχασθένη, χαίρομαι που γέλασες!!

@αγάπη, καλώς ήρθες! Εγώ πάλι προτειμώ τις χειμερινές!

@Αναστασία, κι όμως υπάρχει τρελός κόσμος τελικά!!

@Νυχτερινή Πένα, γραφειοκρατία ε?? περαστικά!

Πολυ καλες χαχαχα! Αν βρεθει και αλλο λαπτοπ το θελω και εγω.. ευχαριστω!!

Καλησπερα ειπα? λεω τωρα.. καλησπερααααααα!

Μαρουλοφιλακια!

@Maroyli, στείλε κι εσύ αγγελία και αν είναι για καλό σκοπό κάτι θα βρεθεί!! Καλησπέραααα!!

Δημοσίευση σχολίου