Οκτώβριος... Μήνας αφιερωμένος στον Καρκίνο το μαστού

Posted by next_day | Posted in | Posted on 7:52 μ.μ.

Με αφορμή την ανάρτηση της Κοκκινοσκουφίτσας σχετική με τον καρκινό του μαστού και επείδη είμαι κι εγώ απο αυτούς που έχασε κάποιον δικό του, σκέφτηκα να βάλω κι εγώ ένα μικρό λιθαράκι στήν προσπάθεια πρόληψης του συγκεκριμένου είδους καρκίνου.
Έχασα κι εγώ την νονά μου απο καρκίνο του μαστού..Αρχικά στον μαστό ήταν, μετά έφτασε παντού...Η μητέρα μου έχασε την μητέρα της σε ηλικία 11 χρονών απο καρκίνο του μαστού... Δύο γυναίκες, νέες και οι δύο...
Κι εγώ και  η μητέρα μου, κάνουμε ψηλάφιση μαστού μόνες μας και τακτικά επισκεπτόμαστε και τον γιατρό μας...
Αυτό όμως που θέλω περισσότερο να καταθέσω σε αυτό το πόστ, δεν είναι οι πρσωπικές μου εμπειρίες, αλλά στοιχεία....
Στοιχεία για την ασθένεια, για τους τρόπους πρόληψεις, για όλα τα βασικά και απλά πράγματα που πρέπει να γνωρίζει μια γυναίκα!

Πρώτο και βασικό στοιχείο... Εάν ο καρκίνος του μαστού διαγνωστεί έγκαιρα, τότε το ποσοστό επιβίωσης αγγίζει το 95%!!!! ΄Και μόνο αυτός ο αριθμός θα πρέπει να ήταν ισχυρό κίνητρο για την πρόληψη!

Ενας βασικός κανόνας προληπτικού ελέγχου, είναι ότι η ψηλάφιση θα πρέπει να συνδιάζεται και με την τακτική επίσκεψη στον γιατρό μας καθώς και η μαστογραφία, αφού η συγκεκριμένη εξέταση μπορεί να ανιχνεύσει πολύ μικρούς όγκους και ο γιατρός μας μπορεί να εντοπίσει όγκους που δεν απεικονίζονται στην μαστογραφία.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν όλες οι γυναίκες να βρούν στο διαδύκτιο και φυσικά μια πλήρης ενημέρωση απο έναν έμπειρο γιατρό είναι η καλύτερη μέθοδος πρόληψης!

Τέλος, θέλω να τονίσω ότι όλες οι γυναικές πρέπει να είναι ενημερωμένες όχι μόνο για τις ίδιες, αλλά κα για τις κόρες τους.... Αυτές είναι που πρέπει να δώσουν το παράδειγμα, σε όλα τα κορίτσια.

Δείτε κι ένα βίντεο απο την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία που μπορεί να βοηθήσει πολλούς!


Comments (10)

το έγραψα και κάτω καταλάθως...αλλά δε τρέχει...δύναμη σε όσους αγωνίζονται...φιλάκια

Μπράβο σου πολύ ενημερωτική ανάρτηση!!!
Δε μου λες, θα ανεβάσεις και άλλο θέμα;
να περιμένω;; ετσι για να μην πηγαινοέρχομαι..χιχιχιφιλιααααα Κρητικά.

να είσαι καλά ψυχή μου και σε ευχαριστώ. πρέπει πάντα να έχουμε το νου μας..

Πολύ καλή κίνηση, πραγματικά!

Κορίτσια καλά κάνετε και τα λέτε αυτά! Δεν πρέπει να υπάρχει ντροπή, μόνο γνώση!
Δεν ξέρω αν έχετε επισκεφτεί την αγαπητή φίλη: http://mastektomi.blogspot.com/

Καλή εβδομάδα να ευχηθώ...

Πολύ καλή ανάρτηση γλυκιά μου... Να σαι καλά. Καλησπέρα.

@Λασπολόγε δεν πειράζει! Δύναμη και κουράγιο!

@Φούλη μου, μην μου μπερδεύσαι..απο google reader ένα-ένα και θα βγάζεις άκρη!! ;)

@Κοκκινοσκουφίτσα μου, εγώ σε ευχαριστώ που έδωσες τροφή για σκέψεις για ένα τόσο σημαντικό θέμα!

@Κιτσάκι μου, σε ευχαριστώ!

@Fri μου, θα το κοιτάξω!!!!

@Estella μου, σε ευχαριστώ πολύ!

Καλή δύναμη σου εύχομαι . Χαίρομαι που πληθαίνουν οι φίλοι/ες που συμμετέχουν σε αυτή την ενημέρωση. Θα τα ξαναπούμε.

Κηπουρέ μου, πρέπει να υπάρχει ανταπόκριση σε τέτοια ευαίσθητα ζητήματα! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

Δημοσίευση σχολίου