Μολάοι, Λακωνίας

Posted by next_day | Posted in | Posted on 9:57 π.μ.

Ίσως δεν σας ενδιαφέρει και πολύ το θέμα, όμως πρέπει να τηρούμε το "παίνεψε το σπίτι σου"!!!
Έτσι λοιπόν, επειδή δεν θέλω να παινέψω το σπίτι, γιατί είναι ολοκαίνουριο και δεν πρόκειται να πέσει, λεώ να παινέψω το χωριό μου!
Η λέξη "χωριό" μην σας ξεγελάει... οι περίπου 3000 κάτοικοί του μόνο χωρίο δεν το καθιστούν.. εγώ όμως εκεί πέρασα τα πιο όμορφα καλοκαίρια της ζωής μου! Εκεί είναι ο παππούς, εκεί ήταν και η γιαγιά, χριστούγεννα, πάσχα, καλοκαίρι εκεί έκανα! Για εμένα λοιπόν είναι χωριό! Το δικό μου χωριό!!!
Είναι το πιο όμορφο μέρος του κόσμου, με το καλύτερο λιμάνι όπως λέει ο πατέρας μου!! Για του λόγου το αληθές...

Δεν θέλω να σας μπλέξω με πολλά πολλά λόγια.. Εγώ απλά ήθελα να εκφράσω την αγάπη μου προς το χωριό μου..
Παρ'όλα αυτά εάν κάποιος θέλει να μάθει κάποια πράγματα παραπάνω, αλλά κυρίως για να τιμήσω όσους έχουν προσπαθήσει για την ανάδειξη του χωριού μας, σας παραθέτω μερικά sites!! Εάν ξεχάσω κάποιον, να με ενημέρωσει!!

http://www.molaoi.net/
http://www.gianniskofinas.com/lakonia/d_molaon/mol/molaoi.htm
http://www.pantel.gr/

Καλό μου χωριουδάκι, σου έρχομαι την Παρασκευή!! Εκεί να δείτε φωτογραφίες!!
Προς το παρόν η πολύ πολύ αγαπημένη μου πλατεία!!!


Σημείωση: Την πρώτη φωτογραφία την "έκλεψα" απο το site ενός πολύ αγαπητού μου φίλου!

Comments (21)

Καλές διακοπές new day, καλή ξεκούραση. Γράψε μας και καμιά συνέχεια εκεί που θα ρεμβάζεις.

όμορφο είναι το χωριό σου! Καλά να περάσεις!

Καλή ξεκούραση! Αδύνατον να μη θυμηθώ το Διπλό Βιβλίο του Χατζή τώρα που έμαθα ότι είσαι από τους Μολάους!

Δίκαια αγαπάς το χωριό σου! Από τις φωτογραφίες φαίνεται υπέροχο, ζεστό και το λιμάνι είναι σαν ψεύτικο! Είναι όμορφο να έχεις σημείο αναφοράς...ενα σημείο να γυρνάς πίσω το χρόνο και να γίνεσαι και πάλι παιδί! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!

@Νυχτερινή μου Πένα, σε ευχαριστώ πολυ..δεν νομίζω να μου έρθει έμπνευση, αλλά θα το έχω στο νού μου!!!

@George, σε ευχαριστώ πολυ!!!

@Μ μου, δεντο ξέρω το βιβλίο..είμαι πολύ γαιδούρα?????

@One Happy Dot,είναι οντως πολύ πολύ όμορφο να έχεις ενα χωριό! Αν και δεν γεννήθηκα εκεί, το νιώθω εντελώς δικό μου!

πολυ ομορφο το χωριο σου!!!

Έχω ακούσει ότι είναι πολύ όμορφο μέρος.
Εν τω μεταξύ στο blog μου που φαίνονται οι αναρτήσεις σου, αντί για "Μολάοι Λακωνίας" στην αρχή διάβασα κατά λάθος "Μαλάκες Λακωνίας" και λέω τί γράφει; Έχει η μαλακία προέλευση; Χχαχαχαχαχ!

ψυχασθενη μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Μάγισσα Κίρκη, ξεράθηκα στα γέλια!!!! Θα μπορούσε όμως και να έχει..δεν μπορεί, από κάπου ξεκίνησε!!! Είναι όντως πολύ όμορφα!

καλημερα!!!
πολυ ομορφο ειναι :)
καλα να περασεις!

Να ακόμα μια Πελοποννήσια!
Όμορφο το χωρίο σου και τα γύρω μέρη :)
Καλά να περάσεις και φέρε μαζί σου πολλά πολλά χαμόγελα και φωτογραφίες ;)

Poly omorfi i Lakwnia, eidika an einai malista gemati me tetoia xwria!! Na doume pote tha paw...

Όμορφο μέρος... Ελπίζω να περνάς πάντα καλά εκει!

Φιλακια
:)

@Laplace μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

@Fri μου, κι εσύ Πελοππονίσια?? Είδα απο Τρίπολη στο προφίλ σου..πού ακριβω΄ς??

@Dokimos, μην το αμελήσεις!! Είναι πραγματικά πολύ ωραία! Και για προτάσεις φυσικά σε εμένα ε?

@Libertas μου, όταν πηγαίνω είναι πραγματικά σε είμαι σε άλλο κόσμο!!

νασαι καλά και ευχαριστώ πολύ για την θυμηση...εχω αρκετο καιρό να κατέβω στο υπέροχο χωριό σου....κατάγομαι λίγο εξω απο γύθειο....
χάρηκα πολύ....

@homemade, χάρηκα απίστευτα μόλις είδα αυτό το σχόλιο!!! Θα τα λέμε συχνά κοντοχωριανάκι μου!! ;)
Χάρηκα πάρα πολύ!!!

Χαιρομαι ιδιαιτερα γιατι δεν ξεχνας τον τοπο σου.Ουσιαστικα ειναι το σπιτι σου.Δεν ξεχασες απο που ξεκινησες!
Να λυπασε αυτους που ξεχασαν απο που ξεκινησαν!\

Καλο μεσημερι!

@efhbos, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λές! Και να σου πώ την αλήθεια ποτέ δεν το είχα σκεφτεί έτσι..αλοίμονο αν ξεχνάμε τις ρίζες μας!
Καλό σου μεσημέρι!

Μπράβο για την κίνηση σου! Και το χωριό σου φαίνεται υπέροχο οπότε δικαιολογείται η αγάπη που του έχεις!

Νικο, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!

ΤΟ Γεράκι και ο Κοσμάς είναι καλύτεροι! Χαχαχα!
Είναι όμορφο να έχεις χωριό, πόσο μάλλον να το αγαπάς :-)
Φιλιά!

@Κίτσε, τσου ρε... :p

Δημοσίευση σχολίου